קריירה ולימודים

יוזמה מרגשת במערכת החינוך: קירוב לבבות בין יהודים וערבים

בבית ספר "האלה" ציינו את שבוע חיים משותפים במגוון פעילויות בשיתוף הורים ותלמידים. לאורך כל השבוע אמהות של ילדי היישוב אלעזי, הלומדים בבית הספר, הגיעו וערכו סדנאות הכנת קטאייף לכל ילדי ביה"ס בחצאי כיתות. ביום האחרון למיזם האמהות של ילדי אלעזי הגיעו עם למעלה מ-400 פיתות בדוויות וחילקו לכל ילדי בית הספר
מערכת ice | 
כיתה (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
בבית ספר "האלה" ציינו את שבוע חיים משותפים במגוון פעילויות בשיתוף הורים ותלמידים. אנו נמצאים בימים מורכבים בהם החשדנות והחשש בין קהילות ומגזרים שוברים שיאים חדשים, ודווקא על רקע המשבר, ומתוך חשיבה כי לשותפות ודו-קיום יש משמעות רבה, הוחלט גם השנה לקראת הרמדאן לקיים את "שבוע חיים משותפים" בבית הספר "האלה" במועצה האורית יואב.
את המיזם החשוב מובילה המורה אורית לפידות, כאשר לאורך כל השבוע אמהות של ילדי היישוב אלעזי, הלומדים בבית הספר, הגיעו וערכו סדנאות הכנת קטאייף לכל ילדי ביה"ס בחצאי כיתות. המורה אורית לפידות הדריכה את ילדי אלעזי, שנכנסו לכיתות והסבירו לילדים על דת האסלאם, חודש הרמדאן ומצוותיו, והדרך בה הם חוגגים את החג.

(צילום: באדיבות המועצה)
 
ביום האחרון למיזם האמהות של ילדי אלעזי הגיעו עם למעלה מ-400 פיתות בדוויות, מטבלים וממרחים שונים, וחילקו לכל ילדי בית הספר. זהו שבוע נהדר עם טעמים נפלאים, היכרות עם האחר, שיתוף, למידה, התרוממות רוח והבנה כי פעילות משותפת מקרבת ומחממת את הלב. "תודה מכל הלב לקהילת האלה על המיזם הנהדר, לאימהות שלקחו חלק במיזם, לאורית לפידות ולכל הצוות החינוכי שלקח חלק בהכנות לפעילות", נמסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה