קריירה ולימודים

סופית: זו ההחלטה שהתקבלה לגבי ההופעות של עומר אדם

המופעים לא ייערכו לאחר שבפיקוד העורף האריכו גם למחר עד 23:00 את איסור ההתקהלות מעל 1,000 איש בכל רחבי הארץ, ההגבלות יהיו תקפות לפחות למופע הראשון, לאחר מכן יוחלט על המשך או סיום ההגבלות שניתנו אמש
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
אחרי שעשרות אלפי ישראלים במתח. אחרי שעומר אדם עשה סולד אאוט ל-4 הופעות מלאות בפארק הירקון, אליהם קנו כ-100 אלף איש כרטיסים שנמכרו ב-280 עד 500 שקל לכרטיס, המשטרה הודיעה אמש [שבת] לזמר כי הופעותיו עכשיו לא מאושרות פעם נוספות וזאת בשל ההוראות החדשות של פיקוד העורף, אחרי שהיום היה נראה שנפתחת אפשרות נוספת ואולי המופע כן יתקיים, כעת מגיעה התשובה הסופית - לא.
המופעים לא ייערכו לאחר שבפיקוד העורף האריכו גם למחר עד 23:00 את איסור ההתקהלות מעל 1,000 איש בכל רחבי הארץ, ההגבלות יהיו תקפות לפחות למופע הראשון, לאחר מכן יוחלט על המשך או סיום ההגבלות שניתנו אמש.
כאמור, בעקבות הגבלת פיקוד העורף על התקהלות עד 1,000 איש בכל הארץ, הופעתו של עומר אדם בפארק הירקון לא אמורה להתקיים. מההפקה נמסר כי הם: "פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף והמשטרה, נמשיך להתעדכן מחר ונתפלל שניפגש בהופעות".
בסוף השבוע האחרון כבר היה נראה שהמופע יתקיים ואדם כתב לעוקבים שלו ברשתות החברתיות: "‎שותפים יקרים שלי, רוצה להגיד לכם תודה שאתם חדורי אמונה וגבריות מקסימום!! שהמתנתם בסבלנות ולא דאגתם. רוצה לתת חיבוק ענק למשטרת ישראל ולמרחב ירקון ת״א שעזר בכל הכח לפתור את כל הבעיות עקב המצב. ‎לרכבת ישראל שמובילה אותנו ומסייעת מהנשמה למרות השיפוצים והעבודות.  ‎ולכל ההפקה והיועצים המדהימים שלי שלא ישנים יום ולילה כדי שנוכל להתאחד לשמוח ולהתרגש כולנו ביחד". 
 
עוד הוא הבטיח: "הכנו לכם יםםםם של הפתעות, שירים ומוסיקה טובה. תעשו מתיחות  חזקו תיידים שחררו תרגליים תנוחו טוב בשבת והכי חשוב תבואו מוקדם!! אוטוטו נפגשיםםםם, מתרגש, אוהב אתכם תודה". אבל עתה, ההנחיות החדשות ימנעו את קיום המופע ומדובר בנזק כלכלי לא קטן לזמר.
כזכור, על פי פרסום ראשון ב-ynet, רכבת ישראל הודיעה למשטרה: הצלחנו להשמיש רציף נוסף בתחנת תל אביב האוניברסיטה, נתגבר רכבות ואנשי בטיחות. נוכל לקלוט כמות גדולה יותר מזו שחשבנו מההופעות של עומר אדם בפארק הירקון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה