קריירה ולימודים
נפילה קשה: ריהאנה הפסידה 36 מיליון דולר וכעת הסיבה נחשפת
ריהאנה הפסידה 36 מיליון דולר בקו האופנה שנקרא פנטי שהוא שיתוף פעולה עם המותג לואי ויטון. כל הסיפור שמאחורי הכישלון של המותג
סיפור שנחשף כעת: הזמרת והמעצבת ריהאנה בת ה37 השקיעה ב-2019 בקולקציית הבגדים, Fenty, בשיתוף פעולה עם המותג הצרפתי, אך הקו לא הצליח ונאלץ להיסגר ב-2021 בעקבות מגפת הקורונה. במהלך התקופה הזו לא יכלה ריהאנה להגיע לפריז או למפעלים באיטליה שמייצרים את הבגדים, מה שהקשה עליה לנהל את הקו באופן ישיר.
לפי מסמכים כספיים שהגיעו לתקשורת הבריטית, הזמרת השקיעה כמעט 30 מיליון אירו, כ-34.86 מיליון דולר, בעוד חברת האם של לואי ויטון, LVMH, השקיעה סכום דומה של 30 מיליון אירו.
החברה בצרפת נרשמה תחת השם Project Loud France, כהוקרה לאלבום החמישי של ריהאנה, Loud, וריהאנה החזיקה ב-49.99 אחוזים מהמיזם. ב-2021 קיבלו ריהאנה ו-LVMH החלטה לסגור את עסקי האופנה ולהתמקד בקוסמטיקה ובהלבשה תחתונה. בהודעה משותפת נמסר: "LVMH וריהאנה ימשיכו לפתח את מערכת Fenty עם דגש על קוסמטיקה, טיפוח והלבשה תחתונה."
קו Fenty נועד להרחיב את שיתוף הפעולה המצליח עם LVMH ולהציע בגדים, נעליים ואביזרים, אך המחירים הגבוהים כנראה, כמעט אלף דולר על ג׳קט ג׳ינס מרופד ו-810 דולר על שמלת קורסט, לא הצליחו למשוך את תשומת לב הקהל.
עוד ב-
למרות ההפסדים, ריהאנה עדיין וכנראה תמשיך להיות אחת הדמויות החזקות בעולם האופנה והקוסמטיקה, והשקעותיה בתחום הקוסמטיקה ממשיכות להניב הצלחה גדולה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



