קריירה ולימודים

ועד עובדי סלקום מקימים 'אגודת אשראי', מה זה אומר?

3,500 העובדים בוועד של חברת התקשורת ישתפו פעולה עם 'הבנק החברתי' שיקים עבורם 'סניף בנק חברתי' שיהווה מסגרת פיננסית כוללנית במסגרתה וועד העובדים יוכל לספק שירותים מותאמים לעובדיו על בסיס התשתיות של אגודת האשראי
כפיר אדר | 
מיה יניב (צילום רז בירגר)
אגודת האשראי "אופק", המכונה "הבנק החברתי" חתמה השבוע על הסכם שיתוף פעולה ראשון עם וועד העובדים של חברת סלקום, לראשונה מאז קיבלה את הרישיון למתן שירותי פיקדון ואשראי מאת הממונה על שוק ההון.
במסגרת שיתוף הפעולה, "אופק" תקים עבור 3,500 עובדי חברת סלקום, 'סניף בנק חברתי' שיהווה מסגרת פיננסית כוללנית במסגרתה וועד העובדים יוכל לספק שירותים מותאמים לעובדיו על בסיס התשתיות של אגודת האשראי. למעשה עובדי סלקום מקימים לעצמם "אגודת אשראי", והופכים להיות הבעלים של 'סניף הבנק' שלהם, על גבי מערכות אופק.
אופק תציע בהדרגה לוועד עובדי סלקום פלטפורמה דיגיטלית המאפשרת לועד לספק לעובדיו באמצעות אגודת האשראי שירותים פיננסיים מקיפים, בדומה למקובל במערכת הבנקאית, תחת המותג "ועד עובדי קבוצת סלקום". השירותים יכללו פתיחת חשבון עו"ש, הזמנת ושימוש בכרטיסי אשראי, תכניות חיסכון בהתאמה למטרות משפחתיות, הלוואות מותאמות לצרכי העובדים, מערך ערבויות ואשראי, עידוד חסכון וגיוס כספים המיועד לקידום מטרות לטובת העובדים וייעוץ לכלכלת המשפחה.
אופק הפועלת על בסיס לשכת השירות לשירותי מחשוב בנקאי של חברת TCS, מבית טאטא, שזכתה במכרז של אגף התקציבים במשרד האוצר, תספק מסגרת מקיפה למתן השירות, כולל שירות לקוחות, מערכות טכנולוגיות, רגולציה ותפעול. מהלך זה יגדיל את מספר החברים בקואופרטיב לכ-10,000 איש.
מיה יניב, יו"ר ועד עובדי קבוצת סלקום: "אני מלאת גאווה על שיתוף הפעולה העוצמתי עם בנק אופק, הבנק החברתי הראשון.  במסגרת שיתוף הפעולה, עובדות ועובדי קבוצת סלקום יהיו הראשונים להנות מאפיקים פיננסיים מתקדמים ושירותים חכמים, וכל זה בבנק ייחודי וראשון מסוגו בישראל שבו הם גם הבעלים וגם הלקוחות! וזה פשוט אירוע מרגש".
עו"ד יהודה טלמון, יו"ר אגודת האשראי אופק: "מדובר במהלך ראשון מסוגו של שיתופי פעולה אסטרטגיים שאנו עורכים, במסגרתם אופק תספק לגופים, ארגונים וקהילות פלטפורמות לאספקת שירותים פיננסיים לחבריהם. זאת, במטרה לייצר אלטרנטיבה לבנקים ולהוות פלטפורמה לשינוי כלכלי חברתי בישראל. עובדי קבוצת סלקום ייהנו משירותים פיננסיים הוגנים ומשתלמים כמו שלא קיים באף בנק כיום במדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה