קריירה ולימודים

חברת DataRails מגייסת עובדים בקמפיין באיילון וקורצת לחברות יוניקורן

חברת ההייטק יוצאת במהלך גיוס תחת הסלוגן  "We are on our way – join the ride", בסמוך למשרדי החברה במגדל אדגר בתל אביב, ששולח עקיצה לחברות החד-קרן שמי שמצטרף אליהן כעת כבר פספס חלק מרכבת הצמיחה
כפיר אדר | 
קמפיין דאטהריילס (צילום גיא זידל)
חברת ההייטק DataRails פתחה בקמפיין לגיוס עובדים עם שילוט ענק באיילון תחת הסלוגן  "We are on our way – join the ride", בסמוך למשרדי החברה במגדל אדגר בתל אביב.
הקמפיין מזמין מפתחים, מהנדסים, אנשי שיווק ומנהלי מוצר להצטרף להצלחה, בדיוק כעת כשהחברה נמצאת במסלול צמיחה וניתן לגדול ולהרוויח יחד איתה, ושולח עקיצה לחברות החד-קרן שמי שמצטרף אליהן כעת כבר פספס חלק מרכבת הצמיחה.
דאטה ריילס מפתחת פתרון לתכנון וניתוח פיננסי, שזוכה לביקוש על רקע הצמיחה של חברות בעולם ונמצאת במהלך של הגדלת מספר העובדים בישראל ובארה"ב. החברה הוקמה בשנת 2015 על־ידי דידי גורפינקל (מנכ"ל), אייל כהן (סמנכ"ל תפעול) ועודד הר־טל (סמנכ"ל טכנולוגיות) וגייסה עד כה 55 מיליון דולר, שמשמשים להתרחבות וגיוס כוח האדם.
הפלטפורמה של DataRails מדווחת על נתונים פיננסיים, מאחדת ומנתחת אותם אוטומטית מבלי לשנות את אופן העבודה של המשתמשים. כך אנליסטים ואנשי מקצוע בתחום הפיננסים, אשר עוסקים בתכנון וניתוח, יכולים לחקור לעומק את הנתונים שלהם, לחלץ תובנות שלא יכלו להשיג בעבר וליהנות מתצוגה מקיפה של כל הנתונים הארגוניים המאוחדים. זאת, תוך כדי שהם ממשיכים לעבוד באקסל כפי שהם רגילים, ומפנים זמן להתמקד במשימות עסקיות חשובות יותר מפעולות טכניות ידניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה