קריירה ולימודים

בנק לאומי הגיע להסכם עם העובדים: זה מה שיקבלו

40 עד 45 קביעויות לעובדים, 40 עובדים יקבלו הצעה לעבור להעסקה בהסכם הקיבוצי להעסקת עובדי טכנולוגיה בהתאם להסכם, כל עובד יקבל מענק של לא פחות מ-3,000 שקל. ההסכם לא מבטל את סכסוך העבודה ויש דרישות נוספות שעומדות על הפרק שנמצאות במו"מ
כפיר אדר | 
מחאת עובדי לאומי (צילום ועד עובדי לאומי)

ארגון עובדי בנק לאומי הוציאו היום (חמישי) מכתב לעובדים שבישר על כך שהושגו הבנות מול הנהלת הבנק וההסתדרות, כאשר ההסכם החדש לא מבטל את סכסוך העבודה ויש דרישות נוספות שעומדות על הפרק שנמצאות במו"מ

הוועד כתב: "עובדות ועובדים יקרים, הוכחנו שהעמידה המשותפת ביחד – מנצחת כל מכשול! בזכותכם הצלחנו להגיע להבנות משמעותיות בפגישה משולשת שקיימנו אתמול עם ההסתדרות ומנכ"ל הבנק. הסכם הביניים שעליו חתמנו עם ההנהלה יגדיל את רף השירות הגבוה שאנחנו מסוגלים לספק ללקוחותינו ויגדיל את זכויות העובדים והמנהלים באופן משמעותי".


עיקר ההבנות: "עד לסוף השנה יוענקו במצטבר בין 40 ל-45 קביעויות לעובדים כדי לשמור על העובדים הוותיקים והמקצועיים בחזית השירות ללקוחות, בנוסף, יוצעו לעד 40 עובדים לעבור להעסקה בהסכם הקיבוצי להעסקת עובדי טכנולוגיה בהתאם להסכם, הריבוד במענקים יבוטל ועד לסוף השנה, נקבל העובדים מענק בסכום כולל של 60 מיליון שקל כל עובד יקבל לא פחות מ-3,000 שקל".

"מנכ"ל הבנק ימליץ בפני יו"ר לאומי על הכרזת מענק תשואה לשנת 2021, עד לסוף השנה ההנהלה תגיע איתנו להבנות על מתווה חלוקת תוספות השכר לשנת 2022,  תוקם ועדה משותפת לבחינת העומסים בסניפים וביחידות המטה (לא נוותר עד שהעומס עלינו העובדים יופחת והשירות ללקוחות ישתפר)".
לסיום כתבו: "סכסוך העבודה לא יבוטל ויישאר בתוקף גם לאחר החתימה על ההסכם הקיבוצי. אך בשלב זה, כל העיצומים המתוכננים יוקפאו במטרה לאפשר קידום מו"מ ענייני על נושאים נוספים שטרם הוסדרו. למרות ההישגים המשמעותיים האלה, דרישות נוספות עומדות על הפרק. אנו מודים לצוותים המקצועיים מטעם הוועד וההסתדרות שלקחו חלק בפגישה, נמשיך ונעדכן אתכם באופן שוטף בהתפתחויות הקרובות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה