קריירה ולימודים

שלוש חברות ענק מגייסות במיידי 100 אלף עובדים

אמזון, וולמארט ופידליטי מתכננות להעסיק יחד כמעט 100,000 עובדים כדי לסייע בשיקום שוק העבודה האמריקאי שנמצא במגמה חיובית לאחרונה. החברה שייסד בזוז תעסיק 55% מהסכום המדובר, ענקית הקמעונאות תגייס 20 אלף דולר
כפיר אדר | 
חזרה לעבודה (צילום pexels edit ice)
בצל החששות סביב הזינוק של גרסת הדלתא לקורונה, קיים מספר גדול של משרות זמינות להפתיע בארצות הברית. לשכת העבודה דיווחה על למעלה מ-10 מיליון משרות בדו"ח האחרון שלה שמחכות לאיוש. האמריקאים שהגישו תביעות חדשות על אבטלה ירדו בשבוע שעבר והפיטורים ירדו לרמה הנמוכה ביותר מזה יותר מ-24 שנים.
על פי רויטרס, עולה כי נוספו כ -750 אלף משרות. זאת בנוסף ל-943,000 מקומות חדשים בחודש יולי. הפיטורים, שהיו נפוצים מדי בימים החשוכים המוקדמים של ההתפרצות, ירדו בכ -17% במהלך חודש אוגוסט החולף, הרמה הנמוכה ביותר מזה למעלה מ-20 שנה.
בדגש על מגמה חיובית זו, אמזון, וולמארט ופידליטי מתכננות להעסיק יחד כמעט 100,000 עובדים. אמזון הכריזה על תוכניות להעסיק כ-65,000 איש. המנכ"ל החדש, אנדי ג'סי, אמר כי ההזדמנויות יהיו לתפקידים ארגוניים וטכנולוגיים. כדי לשים את המספרים האלה בפרספקטיבה, זה יותר מ-33% מכוח העבודה של גוגל ולא רחוק מדי מכלל עובדי פייסבוק.
ג'סי אומר שמסע ההעסקה נחוץ כדי לעמוד בקצב הביקוש המדהים. ככל שאנשים היו מוגנים במקום במהלך רוב ההתפרצות, הם התרגלו לקניות באינטרנט, מחשש לצאת החוצה ולהסתכן בהדבקה בקורונה. בנוסף לעסקי הליבה הקמעונאיים שלה, ג'סי צריכה למצוא אנשי מקצוע מיוחדים בחטיבת הענן, הפרסום והפרויקט קויפר של אמזון, שמשגרת לוויינים למסלול כדי להציע שירות פס רחב נגיש.
גם ליריבת אמזון, וולמארט, יש תוכניות לשכור באגרסיביות, התאגיד מבקש להעלות על הסיפון כ-20,000 איש. חלק גדול מהתפקידים נמצאים במרכזי ההפצה והשיווק. הקמעונאית מבקש "למלא כמה מהמשרות המבוקשות ביותר בקמעונאות, משום שהמגיפה ממשיכה לשבש את שרשרת האספקה ​​העולמית". התפקידים הם בעיקר משרות קבועות. הם כוללים "מילוי הזמנות, מטפלים, נהגי מעליות, טכנאים ועמדות ניהול. השכר הממוצע עבור עובדי שרשרת האספקה ​​שלה הוא 20.37 דולר לשעה". בדומה לאמזון, וולמארט קיימה אירועי גיוס ב-8 וב-9 בספטמבר.
החברה מסרה בהודעת החברה: "ככל שהעסק שלנו ממשיך להתפתח כדי לענות על הצרכים של הלקוחות של היום, שרשרת אספקה ​​חזקה חשובה מתמיד." החברה הוסיפה, "כל פריט על מדפי החנויות שלנו ובמלאי המקוון שלנו. נמצא שם בגלל המאמצים המשולבים של מקורבינו העובדים ביותר מ-250 מתקני שרשרת אספקה ​​ברחבי הארץ ".
במגזר אחר לגמרי, פידליטי השקעות, אחד ממנהלי הכספים הגדולים בארה"ב. עם למעלה מ-10 טריליון דולר בניהול, שיתפה את תוכניותיה להעסיק כ-9,000 עובדים. תפקידים אלה הם בנוסף לכ-4,000 נציגים מורשים, טכנולוגים ונציגי שירות לקוחות אשר פורסמו בעבר.
ביל אקרמן, ראש משאבי אנוש בחברת פידליטי השקעות, אמר: "אם אכפת לך לעזור לאנשים, תרצהזו עבודה כאן בשבילך. " חברת ניהול הכספים שוכרת באגרסיביות למגוון רחב של אנשי מקצוע. זה כולל עמדות מול לקוחות (44%) וטכנולוגיה (9%), כמו גם התמודדות עם מוצרים חדשים, כגון מסחר בנכסים דיגיטליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה