קריירה ולימודים

זה מגיש התאגיד שזכה בפרס השקיפות לשנת 2021

הפרס, "מגן השקיפות" ע"ש דוב יזרעאלי ז"ל, מטעם עמותת שקיפות בינלאומית ישראל – שבי"ל יוענק ע"י השופטת בדימוס ברכה אופיר תום, בעוד כשבועיים 
מערכת ice | 
צילום pexels unsplash edit ice
פרס מגן השקיפות לשנת 2021 של עמותת שקיפות בינלאומית ישראל - שתי"ל יוענק השנה למגיש הטלוויזיה והרדיו, יגאל גואטה. גואטה מגיש בשנים האחרונות את התכנית 'האזרח גואטה'  בכאן 11 ואת התכנית 'שלי וגואטה', לצדה של שלי יחימוביץ', בכאן רשת ב'. 
בנימוקים להענקת האות נכתב בין היתר כי הוא ניתן לו "כאות הוקרה על תרומתך לקידום השקיפות, טוהר המידות, ההגינות והיושרה השלטונית במסגרת פעילותך כנבחר ציבור וכאיש תקשורת". הפרס יוענק לגואטה בטקס חגיגי ביום ראשון, 14 בנובמבר, בשעה 17:00, במרכז למורשת היהודית ע"ש ציביליסטה באוניברסיטת תל אביב. 
מכאן תאגיד השידור הציבורי נמסר: "אנו מברכים את גואטה על זכייתו באות השקיפות. מאבקו נגד השחיתות בחברה הישראלית לצד ניסיונו לכונן שיח מכבד בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית הופכים אותו לאדם המהווה דוגמה ציבורית ואישית בישראל של ימינו".
השופטת (בדימוס) נילי ארד, יו"ר עמותת שקיפות בינלאומית ישראל – שבי"ל: "אנו גאים להעניק את אות מגן השקיפות לשנת 2021 לרחלי גוטליב רושגולד פּעילה בחברה החרדית וליגאל גואטה, איש הציבור והתקשורת על עשייתם הבלתי נלאית ועל תרומתם מעוררת ההשראה ורבת החשיבות בהתמודדות עם קידום השקיפות, טוהר המידות, ההגינות והיושרה השלטונית, ערכים עליהם מבססת עמותת שבי"ל את פעילותה הלכה ולמעשה בהנחלתם בחברה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה