קריירה ולימודים

גוגל נאלצת להתקפל: מדוע כל העובדים יישארו בבית?

חברת הענק מעכבת את חזרת החובה למשרדים ועובדיה לא יצטרכו לשוב ב-10 בינואר 2022 כפי שחויבו בתחילה בשל התפרצות וריאנט האומיקרון
מערכת ice | 
גוגל (צילום unsplash)
גוגל הודיעה אמש (חמישי) כי היא דוחה ללא הגבלת זמן את תוכנית החזרה למשרדה שתוכננה לחודש ינואר ברחבי העולם, על רקע החששות הגוברים לגבי וריאנט אומיקרון של נגיף הקורונה והתנגדות מסוימת לחיסונים המוטלים על ידי החברה.
גוגל כזכור, הודיעה באוגוסט האחרון כי היא מצפה שעובדיה יגיעו כשלושה ימים בשבוע החל ב-10 בינואר לכל המוקדם, מה שיסיים את מדיניות העבודה מהבית, בדרך לשיטת עבודה היברידית שתשלב בין עבודה מרחוק לעבודה מהמשרד.
 
ביום חמישי אמרו בכירי גוגל לעובדים שהחברה תדחה את המועד מעבר לתאריך זה. גוגל מסרה כי העדכון תואם את ההנחיה המוקדמת שלה לפיה חזרה למקומות עבודה תתחיל לא לפני 10 בינואר ותלויה בתנאים המקומיים. כמעט 40% מעובדיה בארה"ב עובדים מהמשרד בשבועות האחרונים, אמרה גוגל, עם אחוזים גבוהים יותר במקומות אחרים בעולם.
אבל CNBC דיווחה בשבוע שעבר כי מאות עובדים מחו על הנחיית החיסונים של החברה לאלה העובדים בארה"ב. גוגל הייתה אחת החברות הראשונות שביקשו מעובדיה לעבוד מהבית במהלך המגיפה. יש לה כ-85 משרדים בכמעט 60 מדינות. באירופה נרשמו עד כה 79 מקרים של וריאנט אומיקרון, שזוהה לראשונה בדרום אפריקה בחודש שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה