קריירה ולימודים

ראש העיר שתקף עיתונאי מקבל אזהרה: "חדול מהתנהלותך"

?יו"ר ארגון העיתונאים נורית קנטי במכתב חריף לראש עיריית עכו שמעון לנקרי: חדל מהתנהלותך המאיימת כלפי עיתונאי מקור ראשון יאיר קראוס: "בסמכותה ובכוחה של התקשורת לחקור את דרכי ניהולן של רשויות הממשל ושל אחרים, לחשוף דרכי ניהול בלתי נאותות ולבקרן"
כפיר אדר | 
שמעון לנקרי (צילום יחצ)
יו"ר ארגון העיתונאים, נורית קנטי, פנתה הערב (שלישי) במכתב חריף במיוחד לראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, שתקף מילולית את עיתונאי מקור ראשון יאיר קראוס בסרטון וטען כי אין לו מקום בעיר. 
"פנייתי הדחופה אליך היא בהתייחס להתבטאויותיך הפסולות נגד העיתונאי יאיר קראוס, תוך כדי שאתה מהלך עליו אימים ברבים, מוציא את דיבתו, הכל במה שנראה כמו ניסיון מכוון לפגוע בו ולהצר את צעדיו כעיתונאי תוך פגיעה בחופש העיתונות", כתבה קנטי
 
"בהתאם למידע שהובא לידיעתנו אין מדובר במקרה חריג או פליטת פה אלא כחלק מהתנהלותך המכוונת כלפי העיתונאי. אם לא די באמור על דרך של אלימות מילולית, הובא לידיעתנו כי גם נקטת באלימות פיזית כלפי העיתונאי כאשר דחפת אותו במסגרת אירוע ציבורי בעת מילוי תפקידו כעיתונאי.
"עיתונות חופשית משמשת כלי מרכזי בחשיפת מידע על השלטון בכלל, ועל השלטון המקומי בפרט ובהבאתו לידיעת הציבור. בסמכותה ובכוחה של התקשורת לחקור את דרכי ניהולן של רשויות הממשל ושל אחרים, לחשוף דרכי ניהול בלתי נאותות ולבקרן".
"הנך מתבקש לחדול בך מהתנהלותך כאמור ולחזור בך מכל האמור על ידך כלפי העיתונאי. היה ולא תעשה כן, לא תיוותר בידי ארגון העיתונאים בישראל הברירה אלא לנקוט בצעדים העומדים לרשותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה