קריירה ולימודים

ארגון העיתונאים משנה את שמו, כיצד ייקרא מעתה?

לאור חגיגות יום האישה הבינלאומי, הוועד המנהל אימץ את הצעתה של עינב גיסינגר ושמו החדש יהיה ארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל
מערכת ice |  1
עיתונאים, קוד (צילום freepik ,unsplash)
לכבוד יום האישה הבינלאומי 2022 החליט הוועד המנהל של ארגון העיתונאים לאמץ את יומת חברת ועד עיתונאי חדשות 13, עינב גיסינגר, ולשנות את שם הארגון מעתה לארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל.
״לפחות חמישים אחוזים מעובדות ועובדי ענף העיתונות בישראל הן נשים, בהן נשים בולטות, מקצועיות, מומחיות במגוון תפקידים על המסך, לפני המקרופון וגם מאחורי הקלעים. אין ספק שנשים הן הכוח העולה בענף. 
בארגון העיתונאים אנחנו מקפידים על השוויון המגדרי הזה, והוא מתקיים כמעט באופן טבעי. בחירתה של נורית קנטי ליו״ר הארגון מסמנת את המגמה הזאת. וזה המצב בכל מוסדות הארגון, בוועד המנהל, בוועדות המקצועיות וכמובן בין חברות וחברי הצוות. 
 
לצערנו עדיין שיעור קטן של נשים משתתף בפורומים שבהן מתקבלות ההחלטות, לצערנו נשים במקצוע העיתונות עדיין סובלות מהטרדות מיניות, מפערי שכר ומאפלייה. לצערנו לנשים רבות בענף עדיין קשה לשלב בין משפחה לעבודה. 
הקלישאה טוענת ששינוי חברתי אינו קורה ביום. אבל לפחות ביום הזה, אנחנו יכולים לסמן את הצומת שבה נתנו ביטוי למציאות חיינו כארגון. שינוי שם הארגון משקף משמעות עמוקה ומחוייבות גם להמשך״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השתגעו? עיתונאים זו צורה כללית שכוללת גברים ונשים!
    גדעון ארליך 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכאלי רצתה פרסום ושיגעה את כולם בשטויות שלה . בית משוגעים כולל את כל המשוגעים בלי קשר לכרומוזמים שלהם.
    סגור