תקשורת ומדיה

עיתונאי 'הארץ' חוטף מעד המדינה: "האיש והבדיחה, קטן ועלוב"

שלמה פילבר זעם על 'חשיפה' של אמיר אורן בעיתון הוותיק וטען נגדו: "חושב שהוא "עיתונאי רציני" מעולם לא פגשתי אותו אבל אם זו הרמה המקצועית של עבודתו חבל לכם לבזבז שנייה על מה שהוא אומר" ומה השיב העיתונאי?
מערכת ice | 
הארץ (צילום Magma Images)
עד המדינה שלמה פילבר זועם על עיתונאי 'הארץ' אמיר אורן שהביא לכאורה 'חשיפה' מתוך החקירות שלו בתיק 4000 במרכזו עומד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ובשורה של ציוצים תקף אותו ללא הפסקה.
תחילה פילבר כתב: "בקיצור אמיר אורן והארץ, כשבא לכם להשמיץ ולכסח אותי, תשקיעו טיפה בתחקיר, אחרת תצאו מה זה חובבנים (ולא בפעם הראשונה). ולמי שלא הבין, אמלק. הסברתי לאחד החוקרים שקנה לעצמו נייד חדש והתקשה בהעברת התוכן שלו למכשיר החדש, איך לעשות זאת. ההוראות (wifi , תוריד מהענן) לא מתייחסות לנייד שלי כלל".
 
בציוצים נוספים טען: "אמיר אורן מהארץ חושב שהוא "עיתונאי רציני" מעולם לא פגשתי אותו אבל אם זו הרמה המקצועית של עבודתו חבל לכם לבזבז שנייה על מה שהוא אומר. הערב הוא מפרסם "חשיפה" מחקירתי. מעולם בעבר לא הגבתי על סילופים שיצאו מהחקירות אבל כאן יסלחו לי אנשי הפרקליטות. גם להם מגיעה בדיחה טובה לקראת פורים".
"תהיו איתי שניה. אני קנאי לפרטיותי, לפני שמונתי למנכ"ל ב2015 היו לי בגוגל רק 4 איזכורים. (ולא בגלל שלא עשיתי דברים חשובים ומענינים במדינה). כדי ל"הוכיח" שלא אכפת לי מתוכן הנייד שלי אורן מצטט תמליל (משובש מחוץ להקשרו) מתוך החקירה שבו אני נשמע אומר "תחבר לWifi, התמונות בענן" והוראות נוספות איך להכנס ולהוריד תוכן מהנייד. מכאן הוא מסיק שרציתי "לרצות", שלא היה אכפת לי מהתוכן".
 
"ועכשיו לבדיחה", לסיום כתב: "אחד החוקרים החליף טלפון למכשיר חדש והתקשה להעביר את התוכן מהמכשיר הישן לחדש. זה הטריד אותו בחדר החקירות ובאחת ההפסקות (על קפה) הסברתי לו איך לעשות זאת. -יום המעשים הטובים".'
 
אורן הגיב לדברים: "פילבר, בתגובה מזלזלת, מעיר שהסיוע להורדת התמונות מהענן היה לחוקר (שלומי חכמון) ולא לטלפון שלו-עצמו. זה איור מצויין לאווירת הנחקר המתבדח עם חוקריו, מחליף איתם עצות וחוויות מחופשות בקפריסין, מספק להם מורה נבוכים לפוליטיקה הישראלית ומנדב תיאור עגמומי של נתניהו הנצלן, התועלתן והמושחת", פילבר ענה: "ככה נראה איש קטן ועלוב, שנתפס בפדיחה גדולה ומגוחכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה