קריירה ולימודים

דיסקונט מחפש דירקטור חדש: זה השכר השמן שתוכלו לקבל

הבנק פרסם הודעה לציבור להגשת מועמדות לכהונת ב-2022 בבנק, כאשר השכר יכול להסתכם במאות אלפי שקלים בסך הכל בשנה. מה הדרישות לתפקיד ומה השכר אליו ניתן להגיע? התשובות בפנים
כפיר אדר |  2
פועלים, דיסקונט, לאומי (צילום Magma Images, פלאש 90)
בנק ישראל פרסם היום (רביעי) הודעה לציבור מטעם הוועדה למינוי דירקטורים בתאגידים בנקאיים לצורך הגשת מועמדות לכהונת דירקטור בבנק דיסקונט לשנת 2022, תפקיד שבו ניתן לגרוף מאות אלפי שקלים בשנה בהתאם להיקף מעורבותו.
דירקטור בבנק נחשב יוקרתי, ונושא תגמול נאה. לפי הערכות במערכת הבנקאות, השכר השנתי הבסיסי של דירקטור בבנק מגיע ליותר מ–100 אלף שקל. בנוסף, הוא מקבל כמה אלפי שקלים בגין השתתפות בכל ישיבה של ועדות משנה. עלות השכר החודשית הממוצעת של דירקטור בבנקים מסתכמת ב–40–60 אלף שקל, והוא נדרש להגיע לכמה ישיבות חודשיות.
 
בהתאם להודעת הבנק לוועדה, ניתן יהיה לבחור באסיפה הכללית של הבנק שתיערך במהלך שנת 2022 דירקטור אחד במעמד דירקטור חיצוני על פי הוראת ניהול בנקאי תקין בעניין "דירקטוריון" מספר 301.
מה הם כישורי המועמדים הנחוצים לתפקיד דירקטור? המועמדים יהיו בעלי ידע וניסיון בתחומי טכנולוגיות המידע. רצוי שהמועמדים יהיו בעלי ניסיון מעשי בהובלת פרויקטים טכנולוגיים משמעותיים בחברות גדולות במהלך השנים האחרונות, ובעלי ידע עדכני בתחום מאז תום תקופת הניהול/הובלת הפרויקט הטכנולוגי, בדגש על סייבר וטכנולוגיית ענן.
רצוי שהמועמדים יהיו בעלי רקע וניסיון ניהולי ו/או עסקי ו/או בנקאי בתפקיד בכיר בתאגיד פיננסי או בחברה עסקית בעלת היקף עסקים משמעותי או בגוף ציבורי, הוועדה תיתן את דעתה גם לצורך לחזק שוויון הזדמנויות במגזרי האוכלוסייה השונים בחברה, ולקיים יחסיות הולמת בין נשים לגברים בהרכב הדירקטוריון. את השאלון, בצירוף ההצהרה החתומה והמסמכים הנלווים הנוספים, יש להפנות לוועדה בהתאם לדף ההנחיות שבתחילת השאלון לא יאוחר מיום 28 באפריל 2022.
יודגש כי על פי נוהל סדרי העבודה של הוועדה, הוועדה רשאית לפנות, בנוסף לפרסום הודעה זו לציבור, על פי שיקול דעתה ובהתאם לקבוע בנוהל, לאנשים מן הציבור ולהציע להם להגיש מועמדות לתפקיד. יש להקפיד על קבלת אישור במייל חוזר מהוועדה על הגעת מסמכי בקשות המועמדות על נספחיהן לידיה, וזאת לא יאוחר מהמועד האחרון להגשת המועמדות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכול תפור
    שי 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחח מכרז כל הפשע בישראל האמיתי נמצא בידי המדינה והאליטה האשכנזית
    סגור
  • 1.
    נבלות
    גימלאית 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגימלאי הבנק שתרמו להצלחת הבנק אין להם שקל
    סגור