קריירה ולימודים

אינטל בבשורה לעובדים: כך תשלבו בין ביזנס לפלז'ר

בעקבות המודלים ההיברידיים שאומצו עם מגיפת הקורונה, וברקע ההטבה המפתה שהעמידה אמדוקס לעובדים, החברה הישראלית מודיעה לעובדים: צאו לחו"ל, ותעבדו משם
מערכת ice | 
אינטל בבשורה לעובדים (צילום unsplash)
אינטל מודיעה היום כי היא עוברת למודל עבודה היברידי גמיש. המודל יאפשר לעובד ולמנהל להגדיר את אופן ההגעה למשרד בהינתן התפקיד והצורך העסקי. כחלק מההטבות הכרוכות במודל הגמיש החדש, העובדים יוכלו לבחור לעבוד 60 יום בשנה ממדינות שונות ברחבי העולם. 
המהלך הנוכחי מתבצע נוכח מעבר של אינטל למדיניות עבודה חדשה של גמישות מלאה החל מה-1 לאפריל. הקורונה הדגישה כי לכל עובד מתאימה מסגרת עבודה שונה ועל כן החליטו באינטל להציע לעובדים לעבוד כפי שנוח להם, בהתאם לתפקידם ולצורך העסקי. כל עובד/ת בהתייעצות עם המנהל/ת יבחרו את תדירות ומשך ההגעה למשרדים. העובדים באינטל ישראל יעבדו במסגרת המודל הגמיש אם התפקיד מאפשר זאת. עם זאת, חלק מהעובדים כגון עובדים ממפעל ייצור השבבים או עובדי מעבדות במרכזי הפיתוח יידרשו להגיע למשרדים באופן סדיר כדי להשתמש בציוד מיוחד.
ההטבה החדשה של עבודה מחו"ל, היא כלי נוסף המאפשר גמישות מירבית לעובדים ומאפשרת גם איזון בין בית למשפחה ומענה לצרכים אישיים של העובדים. באינטל מציינים כי ניתן להשתמש בהטבה ברציפות, כלומר לעבוד כחודשיים רצוף ממקום אחר, או לחלק אותה לחלקים קטנים יותר לאורך השנה. עובדים יוכלו לעבוד מרחוק ביותר ממדינה אחת, מתוך רשימה מוגדרת של עשרות רבות של מדינות ברחבי העולם מהן אינטל פועלת, מהמזרח הרחוק ועד לאפריקה, אירופה, וארה"ב. בין המדינות שהעובדים יוכלו לעבוד מהן: ארצות הברית, תאילנד, ארגנטינה, אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, ברזיל, דנמרק, קנדה, צ'ילה, קולומביה, קוסטה ריקה, איטליה, מצרים, הודו ועוד.
 
אינטל מאפשרת לחבר את ההטבה החדשה לחופשות רגילות ולשנת שבתון, הטבה המכונה באינטל "סבטיקל", במסגרתה עובדים לוקחים פעם ב-7 שנים 23 ימי חופש במרוכז מעבר לחופשה השנתית, וכך לעבוד מחו"ל לחודשיים ואז לצאת לחופש.
לדברי אלונה אייל פריד, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל: "כולם מדברים על מודל עבודה היברידי, ומבחינתנו המפתח הוא בגמישות. איננו יכולים לחזות את העתיד, אבל אנחנו יודעים בוודאות שאין מודל עבודה אחד שמתאים לכל העובדים.
"יכול להיות מצב שבו עובד צריך לעבוד שבוע שלם מהבית על פרויקט, ושבוע לאחר מכן הוא יגיע למשרד לפגישות צוותיות המצריכות שיתוף פעולה. גמישות היא שם המשחק, בהתאם לצרכים הספציפיים של יחידות עסקיות שונות העבודה השונה שכל עובד/ת עושה במהלך השנה",  מסבירה אייל פריד ומוסיפה "ההטבה החדשה מתאימה למציאות החדשה של עולם העבודה. עובדים, בגלל סיבות אישיות, מעוניינים מדי פעם לעבוד באופן זמני ממיקום אחר מאשר מקום העבודה העיקרי שלהם. אנחנו נרגשים להשיק את ההטבה החדשה שתאפשר לעובדים לחוות יעד חדש, תוך שהם ממשיכים לעשות את מה שהם הכי טובים בו, ויסייע ל Wellbeing שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה