קריירה ולימודים

רשות החברות הממשלתית מחלקת מענקים של 8 מיליון

רשות החברות הממשלתיות ורשות החדשנות הכריזו על 4 חברות סטארט אפ שזוכות למענקים בסך 8 מיליון שקל. המענקים שיופנו לביצוע פיילוטים, שמטרתם לחסוך למשק הישראלי מאות מיליארדי שקלים ויביאו לשיפור ניכר ברווחת הציבור

מערכת ice | 
מענקים (צילום pexels, פלאש 90, freepik)
רשות החברות הממשלתיות ורשות החדשנות הכריזו על 4 החברות הזוכות במענקים לביצוע תכניות הרצה פיילוטים באתרי החברות הממשלתיות. כחלק מהתוכנית, ישתפו החברות הממשלתיות פעולה עם 4 חברות סטארט אפ ישראליות במטרה לפתח טכנולוגיות שישפרו את השירותים הניתנים על ידי החברות הממשלתיות, יחסכו בעלויות ויביאו לשיפור ניכר ברווחת הציבור.
רשות החברות הממשלתיות מעריכה כי הצלחתן של תכניות אלה עשויה לחסוך למשק הישראלי עשרות מיליארדי שקלים. מטרת התוכנית לתמוך בקידום הטכנולוגיה בישראל תוך מתן תועלת גבוהה לחברות הממשלתיות.
 
לאחר בחינת פניות 11 המועמדים על ידי בודקים מומחים, בחרה ועדת המחקר של רשות החדשנות ב- 4 חברות שיוכלו לבצע את הפיילוטים ויזכו במענקים בגובה של עד 50% מעלות הפרויקט.
גובה המענקים שניתן על ידי רשות החברות ורשות החדשנות עומד על 8 מיליון שקל. בכוונת רשות החברות ורשות החדשנות להשקיע סכומים נוספים על מנת לקדם שיתופי פעולה בין החברות הממשלתיות וחברות סטארט אפ, לפתח פתרונות לאתגרים המגוונים של החברות הממשלתיות ולהוביל שינויים טכנולוגיים לטובת המשק בכללותו.
4 החברות שזכו באישור לביצוע הפיילוטים:
וייזסייט טכנולוגיות בע"מ (WISESIGHT) - פיילוט בשיתוף חברת נתיבי איילון בע"מ- פלטפורמה חדשנית ואוטומטית לניטור, ניווט וניהול מסופי אוטובוסים לטובת ניהול יעיל של תחבורה ציבורית.
מסמנים עכשיו בע"מ - פיילוט בשיתוף רכבת ישראל בע"מ- הנגשת המרחב הציבורי לקהילת החירשים, באמצעות אפליקציית Sign Now – שירות מבוסס טכנולוגיה המאפשר תרגומי אונליין מותאמים לשפת הסימנים ותמלול בזמן אמת.
סייטק בע"מ (SIGHTEC) - פיילוט בשיתוף התעשייה האווירית לישראל בע"מ- פיתוח יכולת מודעות מצבית לרחפנים שתאפשר ניווט ללא GPS, הימנעות ממכשולים וניתוח משטחי הנחיתה, בזכות טכנולוגיות של עיבוד תמונה תלת מימדי.
אקספלואט בע"מ - פיילוט בשיתוף מקורות חברת המים הלאומית בע"מ- הקמת מערך יצור פוטו-וולטאי מותאם לציפה על מים, בעל יכולת תנועה ועקיבה אחר השמש. המערכת החדשנית מותאמת למאגרים ומאפשרת יכולת יצור חשמל גבוהה משמעותית לעומת מערכות מקבילות בשוק, עם יכולת עמידות לאורך שנים והתמודדות עם שינויים סביבתיים ומזג אוויר קיצוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה