קריירה ולימודים

עוד מכה להורים: שיבושים בבתי הספר גם ביום ראשון

הסתדרות המורים הודיעה כי תרחיב את  עיצומיה למחוז ירושלים ולבירה ותפתח את הלימודים ביום ראשון ב-10:00 העיצומים יכללו את גני הילדים, בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים במחוז. בן דוד: "המאבק צודק וחשוב לילדים שלהם ולעתיד מערכת החינוך בישראל"
מערכת ice | 
כיתה (צילום רשת עמל)
הסתדרות המורים הודיעה היום (חמישי) כי תרחיב את עיצומיה למחוז ירושלים ולבירה ותפתח את הלימודים ביום ראשון ב-10:00. לפי הודעת ההסתדרות, העיצומים יכללו את גני הילדים, בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים במחוז. כ-200 אלף ילדים צפויים להיפגע מההחלטה.
היישובים והמועצות האזוריות אליהם יורחבו העיצומים ביום ראשון הם: אבו גוש, אפרת, בית אריה (עופרים), בית אל, בית שמש, ביתר עלית, בקעת הירדן, גבעת זאב, גוש עציון, הר אדר, חברון, ירושלים, מבשרת ציון, מגילות, מודיעין מכבים-רעות, מודיעין עלית, מטה בנימין, מטה יהודה, מעלה אדומים, מעלה אפרים, קריית ארבע, קריית יערים.
 
במסגרת המאבק של הסתדרות המורים מול משרד האוצר, הלימודים במוסדות חינוך במרכז החלו גם הבוקר בשעה 10:00 וכעת בהסתדרות המורים מחריפים את המחאה וממשיכים גם בתחילת השבוע הבא בעיצומים, כשעדיין לא ברור מה עוד יהיה בהמשך ואילו צעדים עוד יינקטו.
 
יו"ר הסתדרות המורים, יפה בן דוד, טענה כי היא "מקבלת תמיכה מקיר לקיר. אני לא מתעסקת בהנהגת ההורים אלא בהורים עצמם. במעשים רואים ציבור גדול של הורים שתומכים. המאבק צודק וחשוב לילדים שלהם ולעתיד מערכת החינוך בישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה