טלוויזיה

יפה בן דוד בדרך לריאליטי? זו ההצעה המפתה שקיבלה

מזכ"לית הסתדרות המורים ממשיכה בימים אלה במאבקה על העלאת שכר המורים, אך בין היתר מקבלת הצעות גם מעולם הטלוויזיה, כאשר מאסטר שף vip והזמר במסכה מעוניינות בשירותיה. נכון לרגע זה, בן דוד סירבה להצעות, אך האם בכל זאת תראו אותה בקרוב על המסך שלכם, ולא בחדשות?
מערכת ice |  1
יפה בן דוד הסתדרות המורים (צילום מארק ישראל סלם פול)
תקופת הקורונה הביאה עמה לא מעט דמויות מעניינות, אחת המרתקות שבהן היא ללא ספק מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד. הערב (חמישי) פרסם כתב החינוך של כאן 11, לירן כוג'הינוף מפרסם כי לבן דוד הוצע לאחרונה להשתתף בשתי תכניות ריאלטי, האחת "מאסטר שף VIP", בעוד שגם הפקת "הזמר במסכה" חשקה בשירותיה. 
בינתיים, על פי הפרסום, בן דוד סירבה להצעות ומתמקדת בעבודתה כמזכ"לית הסתדרות המורים. כזכור, בן דוד, שידועה במלחמתה חסרת הפשרות למען זכויות אנשי ההוראה בישראל, תקפה לאחרונה בחריפות את משרד האוצר ב-103FM, שם טענה: "הבת שלי גננת. להגיד אם היא תחזיק מעמד? מקווה שאחרי שנטפל בכל עניין השכר של נשות וצוותי החינוך רבים ירצו להיות במערכת הזו. אנחנו צריכים לדאוג כולנו להשאיר את כוח האדם האיכותי בתחום החינוך, מה שאנחנו רואים זה שבשנתיים האחרונות מאז נגיף קורונה רבים עוזבים את המערכת". 
 
"יש דברים שלא תלויים רק בשכר", הוסיפה המשיכה בן דוד, "למשל כמו הצבת גבולות ברורים להורים, במיוחד בתקופת הקורונה. המורים ואנשי החינוך ספגו וחטפו את התסכול ואת המרירות ללא רחמנות. היחס חייב להשתפר. אני חושבת ששכר התחלתי לאיש חינוך צריך להיות לפחות 12 אלף שקלים, כי זה שכר שיכול לעזור לאנשי החינוך להתקדם. השכר היום משפיל מאוד, זה שכר של רעב". 
"בעיניי עובד הוראה צריך להתחיל מ־100 אחוז משרה. אני חושבת שזהו צו השעה לא רק של הסתדרות המורים, אלא של המדינה כולה. אם ממשלת ישראל חפצה במערכת חינוך מיטבית היא תהיה חייבת להכניס את היד לכיס עמוק, והפעם אנחנו לא נוותר. גם האוצר וגם משרד החינוך מבין את זה", אמרה בן דוד. מטעמה של יפה בן דוד נמסר: "אין תגובה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה
    שלמה אמסלם 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את חייבת לתבוע את וואלה ולא האזרחים ישארו אם רושם מוטעה לחלוטין על המורים זהו צורך מיתבקש
    סגור