קריירה ולימודים

עידן רייכל הסתבך והודה: "לצערי לא נתתי דוגמא אישית"

עידן רייכל מעביר הרצאות באוניברסיטה אותם פותח עם המסר: "הכלל הראשון הוא להגיע תמיד בזמן". אך אתמול הוא הגיע ברבע שעה איחור להרצאה שלו בקריית אונו: "לצערי איחרתי, ולכן נאה דורש נאה מקיים, אי אפשר לבלבל במוח על אפס סבלנות לאיחורים בלי דוגמא אישית". אז למי הוא החליט לתרום את כל ההכנסות מההרצאה?
מערכת ice | 
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
עידן רייכל, אחד הזמרים הגדולים והמצליחים בישראל מעביר כחלק מהקריירה המוצלחת שלו הרצאות, וכל אחת מההרצאות שלו הוא פותח עם המסר הבא: "הכלל הראשון הוא להגיע תמיד בזמן, להיות אחראיים ולקחת כל עבודה ברצינות".
רק ש"במאקו" חשפו כי שאתמול (שלישי) הייתה לרייכל בעיה עם המסר שלו כאשר הגיע באיחור של רבע שעה להרצאה בקריית אונו. בסופו של דבר רייכל פתר את זה כשהבהיר לנוכחים שלאור האיחור שלו הוא תורם את כל ההכנסות מאותה ההרצאה עבורם, התלמידים.
 
עידן רייכל התייחס לאיחור שלו ולכך שממש לא עמד במילה שלה כשסיפר: "נכון, לצערי איחרתי, ולכן נאה דורש נאה מקיים, ובעברית פשוטה, אי אפשר לבלבל במוח על אפס סבלנות לאיחורים בלי דוגמא אישית".
כזכור, לאחרונה טען אביב גפן כי הזמין את עידן רייכל להופיע עמו על הבמה ולהתארח אצלו בהופעה, אך הזמר סירב ואף " ביקש חצי מיליון שקל כדי להתארח בהופעה שלי", כך לטענת גפן. השניים שיתפו פעולה לפני כעשור כשהוציאו ביחד את הדואט "קוצים", אך מאז לא נרשם ביניהם שיתוף פעולה כלשהו. בכל מקרה, תגובתו של עידן רייכל טרם נמסרה בנוגע לדבריו שנאמרו לגביו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה