קריירה ולימודים

מענק והעלאה בשכר: הסכם קיבוצי ראשון לרשת החינוך

עם החתימה על ההסכם הקיבוצי עובדי קבוצת עתיד, הן ברשת החינוך והן במכללות, מאוגדים כולם בהסתדרות הלאומית
מערכת ice | 
חתימת ההסכם
נציגי ועד העובדים ברשת החינוך "עתיד" וההסתדרות הלאומית חתמו עם הנהלת הרשת על הסכם קיבוצי ראשון לעובדי המטה והמִנהל של רשת החינוך. ההסכם מסדיר את תנאי השכר לצד תנאי רווחה משופרים.
עם החתימה על ההסכם הקיבוצי עובדי קבוצת עתיד, הן ברשת החינוך והן במכללות, מאוגדים כולם בהסתדרות הלאומית. רשת החינוך עתיד מתמחה בניהול והפעלת מוסדות חינוך ותוכניות ארציות.
 
ההסכם כולל מנגנון להעלאת שכר לעובדים תחת ההסכם, מענק חתימה חד פעמי וכן הטבות כלכליות נוספות: קרן השתלמות, הגדלת שווי דמי ההבראה, תוספת וותק לעובדים ותיקים, תקציב רווחה מוגדל, השתלמויות, ביטוח שיניים קולקטיבי וביטוח בריאות לעובדים.
במעמד החתימה נכחו רו"ח יוסי ממו, מנכ"ל רשת החינוך עתיד, עו"ד אורי ריבש, ראש מנהל השירות המשפטי, הגב' יעל דינוב ראש מנהל הכספים ונציגות העובדים, יו"ר ועד העובדים הגב' עינת חוטה, עם איתמר שרוני, מנכ"ל הנהלה פעילה, תמי כהן מנהלת חטיבת מו"מ ויוסי דואק מנהל יחסי עבודה בהסתדרות הלאומית.  
יוסי ממו, מנכ"ל רשת החינוך "עתיד": "בתום מו"מ חיובי הצלחנו להגיע להסכמות אשר יסדירו את תנאי השכר והרווחה לעובדי המטה והמנהל של רשת החינוך עתיד, זהו צעד משמעותי הנדרש בשל הצמיחה והתפתחות הרשת בשנים האחרונות. אני מודה לוועד העובדים וההסתדרות הלאומית על שיתוף הפעולה השיח והתוצאה ומאחל לכולנו המשך עבודה פורה ומשותפת".
איתמר שרוני, מנכ"ל הנהלה פעילה בהסתדרות הלאומית: "אנו מברכים את עובדי רשת החינוך עתיד עם הצטרפותם להסתדרות הלאומית, כעת עובדי המנהל והמטה של קבוצת עתיד כולם מאוגדים במשפחת ההסתדרות הלאומית. לראשונה הוסדרו תנאי השכר והרווחה בהסכם קיבוצי ראשון זאת הודות לכל הצדדים. נאחל הצלחה לוועד העובדים בהמשך בעבודה הקיבוצית המשותפת עם הנהלת החברה".
עינת חוטה, יו"ר וועד העובדים: "בסיומו של מו"מ  אני מודה ליוסי ממו - מנכ"ל עתיד רשת חינוך שבעזרתו הגענו להסכמות תודה לחברי ועד חינוך שהיו שותפים לתהליך ותודה ענקית להסתדרות הלאומית על הליווי והסיוע המקצועי אשר בסיומו הגענו להסכם קיבוצי ראוי ומיטיב לעובדי רשת  עתיד חינוך ובתי ספר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה