קריירה ולימודים

אייל גולן מופתע? ההחלטה של הסטודנטים באוניברסיטת אריאל נחשפת

אייל גולן לא יופיע בפני הסטודנטים של אוניברסיטת אריאל - כך נקבע לאחר סקר שקיים יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה בנוגע להגעתו
מערכת ice | 
בהמשך לסערה שהתפרצה באוניברסיטת אריאל עקב הגעתו של הזמר אייל גולן לאירועי יום הסטודנט באוניברסיטה, הוחלט על פי סקר שהתקיים באגודת הסטודנטים של האוניברסיטה לא להזמין את הזמר.
דידי אביגד, יושב ראש אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת אריאל, העלה את תוצאות הסקר בסרטון בפייסבוק. על פי הסקר, 2,179 הצביעו נגד הגעתו של גולן ו-2,102 הצביעו בעד הגעתו, הפרש זעום של 77 קולות.
 
כזכור, הסקר מגיע על רקע ההחלטה של אוניברסיטת אריאל לא לתת לגולן להופיע בשטחה. אגודת הסטודנטים הגיעה לפתרון עם ההנהלה שבמסגרתו ההופעה של גולן לא תתקיים בשטח האוניברסיטה אלא בלייב פארק בראשון לציון. 
האגודה כתבה בפייסבוק: "רצינו באגודה לקיים את יום הסטודנט במתכונת המתוכננת ורצינו לקיים את זה פה באריאל - בקמפוס שלנו. כידוע, השטח שייך לאוניברסיטה. האוניברסיטה החליטה לא לאפשר לנו לקיים את האירוע במתכונת המתכוננת הכוללת את הופעתו של אייל גולן. הפכנו עולמות והצלחנו ליצור אפשרות לקיים את האירוע באחד המקומות המטורפים בארץ - הלייב פארק בראשון לציון, בעלויות זהות ומערך הסעות בהתאם".
"יום הסטודנט הוא היום של הסטודנטים ולכן גם כאן, רק אנחנו, הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת אריאל, נחליט איך יתקיים יום הסטודנט! כמו בבחירת האמנים, גם עכשיו נצא בסקר לראות באיזה מתכונת תרצו לקיים את האירוע שלנו. אפשרות אחת היא: קיום האירוע בשטח האוניברסיטה לאחר ביטול הופעתו של אייל גולן. אפשרות שנייה היא: קיום הופעות יום הסטודנט כמתוכנן, כולל הופעת אייל גולן בלייב פארק בראשון לציון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה