קריירה ולימודים

חני נחמיאס ובן זוגה הצעיר חוגגים: איפה נתפסו יחד?

בתיאטרון הקאמרי ציינו 100 הצגות למחזמר "החבדניקים" בליווי בכירים מהתעשייה, כאשר מי שגנבו את ההצגה היו הזוג הטרי - חני נחמיאס ויהודה אליאס
מערכת ice | 
חני נחמיאס ויהודה אליאס (צילום אור גפן)
אתמול בערב (רביעי) ציינו בתיאטרון הקאמרי בהצגה חגיגית - 100 הצגות למחזמר המצליח "החבדניקים", כאשר לרגל החגיגות הגדולות, בכירים רבים בתעשייה הגיעו לכבד, וגם קאסט השחקנים המיתולוגי כמובן.
בין האנשים שהגיעו וחגגו בתיאטרון ניתן היה למצוא בין היתר את טלי אורן, אוראל צברי ואשתו סיון, יניב סוויסה, ליהיא גרינר, רביד רונן, אסף אשתר, אלעד אטרקצ'י, עופרי ביטרמן, רפאל עבאס, מאיה לבני, מתן און ימי, הבמאים גלעד קמחי ואודי גוטשלק ועוד.
אבל מי שגנבה את ההצגה היא חני נחמיאס, שבילתה עם בן הזוג החדש שלה יהודה אליאס, איתו החלה לצאת ממש לאחרונה. למעשה, רק בסוף השבוע שעבר היא השיקה באופן רשמי את הזוגיות החדשה שלה וכעת השניים הגיעו יחד ונצפו מאוהבים מתמיד בהצגת המאה של החבדניקים ונראו מחויכים ומאושרים, ונו כמובן נותר לאחל המון המון בהצלחה לזוג הטרי.
ההצגה החגיגית "החבדניקים" בתיאטרון הקאמרי (צילום: אור גפן)
ההצגה החגיגית "החבדניקים" בתיאטרון הקאמרי (צילום: אור גפן)
אגב, בסוף ההצגה הוצנחו על הקהל 100 בלוני ענק צבעוניים, כשעל הבמה בוצעה גרסת דאנס של שיר הנושא "זאת תל אביב מותק" של הקאסט יחד עם הקהל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה