כסף וצרכנות

אחרי 20 שנה: בית הקפה המיתולוגי נסגר לצמיתות

ב-7 באוקטובר 'קופי ענן' נעל את הדלתות לאחר ששטח ההר עליו ישב בית הקפה הוגדר כשטח צבאי סגור על ידי צה"ל, בשל החזית החמה מול לבנון. רמת הגולן אמנם מוגדרת כשטח ירוק, ופיקוד העורף לא הטיל הגבלות על התושבים, אבל לא נלקחו סכנות בנושא הזה
מערכת ice |  1
בית קפה (צילום freepik)
בשורה מאכזבת למי שנוהג לבלות בצפון. בית הקפה הפופולרי שהפך למיתולוגי, "קופי ענן" שפעל בקיבוץ מרום גולן הודיע על סגירתו המידית ועד הודעה חדשה, אחרי כמעט 20 שנים של עבודה, כך פרסם היום (שני) מנכ"ל תיירות מרום גולן שפי מור.
יש לציין כי ב-7 באוקטובר העסק המיתולוגי נעל את הדלתות לאחר ששטח ההר עליו ישב בית הקפה הוגדר כשטח צבאי סגור על ידי צה"ל, בשל החזית החמה מול לבנון. רמת הגולן אמנם מוגדרת כשטח ירוק, ופיקוד העורף לא הטיל הגבלות על התושבים, אבל לא נלקחו סכנות בנושא הזה.
 
מור מסר הסביר: "המלחמה נתנה את הבעיטה האחרונה. הגעתי להבנה ומסקנה שאי אפשר להמשיך להפעיל את זה. היו קשיים שונים לאורך השנים והבנו שתם הטקס. צריך להשקיע הרבה כסף במקום כזה וכרגע זה לא מתכנס בתוכנית עסקית".
הוא המשיך וטען: "המצב הכי גרוע וקשה הוא יכולת של עסקים לקום ביום שאחרי - בטח כשאין כרגע מנגנון פיצוי. יש עובדים שסיימו את ימי החופשה ללא תשלום, הם לא מכוסים יותר ולא מקבלים אבטלה. השיקום ייקח המון זמן ולא כי לא יהיה ביקוש לחופשה. יהיה קושי גדול עם עובדים ולדעתי 50% מהאטרקציות לא יחזרו בכלל",.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל (ל"ת)
    שיקו 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור