כסף וצרכנות

מהפכה באינטרנט הסלולרי בישראל: זו הבשורה של משרד התקשורת

משרד התקשורת השיק הבוקר מערכת המציגה פריסת שירות סלולרי לפי כתובת מדויקת, צעד שיאפשר לציבור הרחב בחירה מושכלת בספק שירותי סלולר לפי התלות שלו במיקומים שונים
שירה יום טוב | 
אינטרנט (צילום shutterstock)
במהלך ראשון מסוגו, משרד התקשורת משיק מערכת מקוונת נגישה וזמינה לציבור למידע על הכיסוי הסלולרי בכל כתובת בישראל. המערכת, שהושקה הבוקר באתר משרד התקשורת, מאפשרת לבדוק בלחיצת כפתור על גבי מפה אינטראקטיבית את כמות אתרי הסלולר לפי כתובת, חברה או טכנולוגיה ולהביא לבחירה מושכלת בחברת הסלולר.
כדי לקבל את המידע עבור הכתובת שלכם, נכנסים לאזור השקיפות באתר משרד התקשורת, בוחרים כתובת מדויקת או טכנולוגיה סלולרית מועדפת ויכולים לראות לאיזו חברה יותר תשתיות ומה קצב הפריסה בכתובת.
המערכת שהושקה באתר המשרד, מתבססת על דיווחים עדכניים של חברות הסלולר. המערכת מאפשרת לצרכנים לבדוק איזו טכנולוגיה סלולרית קיימת באזורם ואילו חברות מספקות אותה. בנוסף, ניתן לראות את קצב פריסת התשתיות של החברות באזורים השונים. כך, הצרכנים יוכלו להשוות בין חברות הסלולר ולבחור באופן מושכל את חברת הסלולר שלהם על פי העדפתם. בכוונת המשרד להנגיש מערכות נוספות בהמשך, ביניהן מערכת לשיקוף מפת הסיבים.
 
שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: "כפי שהצהרתי עם כניסתי לתפקיד, נושא השקיפות לציבור בכל תחומי התקשורת הוא הבסיס והזרז בעיניי לשוק חופשי ותחרותי ולמתן שירות טוב יותר - ״והייתם נקיים מה׳ ומישראל״. האתר החדש הוא תחילתו של מיזם גדול שישקף לאזרחי ישראל את מיקומם ומצבם של תשתיות התקשורת הניידת והנייחת, בד בבד עם הפעולות שלנו לשיפור תשתיות התקשורת ברחבי הארץ כולה".
מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "האתר מנגיש לציבור מידע בנושא הסלולר בצורה ידידותית ושקופה, באופן שכל משתמש ידע מי המפעיל הטוב ביותר עבורו ויוכל לקבל החלטה צרכנית מושכלת לגבי הבחירה במפעיל סלולרי זה או אחר. משרד התקשורת רואה חשיבות רבה בהגברת השקיפות לטובת הציבור באמצעות שיפור הנגשת נתונים ומידע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה