כסף וצרכנות

מעיין אדם מקריסה את האתר של כאל: טירוף בהשקת המיזם החדש

מעיין אדם השיקה כרטיס אשראי חדש הנושא את שמה ומיועד לחברות וחברי מועדון, תוצר של שיתוף פעולה בין Cal, bttr ומועדון הצרכנות Mami של אדם. בתוך מספר דקות האתר של כאל קרס אחרי 20,000 ניסיונות להנפקת כרטיס. אדם הגיבה בהתרגשות: "אני לא בוכה, למרות שבא לי. אין לי מילים"
מערכת ice |  3
מעיין אדם (צילום טוויטר/ מעיין אדם)
מעיין אדם השיקה הערב (שני) כרטיס אשראי חדש הנושא את שמה ומיועד לחברות וחברי מועדון, תוצר של שיתוף פעולה בין Cal, bttr ומועדון הצרכנות Mami של אדם. 
אלא שבזמן השקת כרטיס האשראי החדש של מועדון הצרכנות ״Mami” בבעלות מעיין אדם - עמוד ההנפקה קרס. למעשה, מדובר בנתונים תקדימיים, כאשר בתוך דקות בוצעו למעלה מ-20,000 ניסיונות הנפקה.
 
מהחברה נמסר כי "כאל ו-Mami מודות על הבעת האמון של הצרכניות בשיתוף הפעולה החדשני, האתר ישוב לפעילות בקרוב והנפקה תתאפשר לכל המעוניינים". אדם שיגרה התנצלות ללקוחות עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא כתבה כי "הקרסתן את אתר כאל. כלום לא עזר. אני לא בוכה, למרות שבא לי. אין לי מילים. בטיפול. אני מקווה שזה יסתדר עוד מספר דקות".
לפני כן, כתבה אדם: "לכן זו אולי נראית תמונה הגיונית, המשך ישיר לפעילות הצרכנית שאני מקדמת כבר שנים, אבל אני די בהלם ממנה. נכון, עבדתי על זה שנה, ביזע ודמעות, סביב השעון, תוך כדי שהשמיים נופלים, שילמתי מחירים אדירים, עשיתי אינסוף ויתורים ועדיין - אני לא מאמינה שזה קורה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    את בלתי ניסבלת
    א 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בחינם לא אקח את הכרטיס שלך
    סגור
  • 2.
    ??
    מימי 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם הפקצא ב CAL אני בורחת
    סגור
  • 1.
    לא סובל אותה
    האמיתי 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא יודע למה האישה הזו נורא מרגיזה ולא באה טוב
    סגור