כסף וצרכנות

חנייה בחינם ל-4 שעות: בעיר הזו לא תצטרכו לשלם

עד סוף עונת הרחצה ב-31 באוקטובר, כל תושבי הרצליה יוכלו להגיע לים כדי לרחוץ בחוף לבלות במרינה וסביבתה, ולחנות בחינם במשך 4 שעות בכל בחניוני החופים האלה: זבולון דרום וצפון, מרינה והעוגן. גם לאחר 4 שעות יהנו התושבים מהנחה של 50% ממחיר החניה המקובל
מערכת ice | 
הרצליה פיתוח (צילום shutterstock, אלבטרוס)
ממש רגע אחרי שעונת הרחצה נפתחה רשמית בחופי הרצליה, בשורה משמחת מגיעה גם לתושבים המקומיים, כאשר עיריית הרצליה הודיעה כי תאפשר לתושבים חניה חינם במשך 4 שעות בכל חניוני החוף כהטבה לקיץ הקרוב.
על פי הפרסום במיינט, עד סוף עונת הרחצה ב-31 באוקטובר, כל תושבי העיר יוכלו להגיע לים כדי לרחוץ בחוף לבלות במרינה וסביבתה, ולחנות בחינם במשך 4 שעות בכל בחניוני החופים האלה: זבולון דרום וצפון, מרינה והעוגן. גם לאחר 4 שעות יהנו התושבים מהנחה של 50% ממחיר החניה המקובל.
 
כמו כן, עם ההטבה בחניוני החוף, יכולים תושבי הרצליה בעלי "תג חניה לנכה" לחנות את רכבם בכל החניונים העירוניים האחרים בתחומי העיר בחינם ל-3 שעות, לאחר הזמן המדובר, תנתן על המשך החנייה הנחה של 50% ממחיר החניה וזאת לאורך כל השנה.
ראש העיר, יריב פישר, אומר: "זהו צעד ראשון של העירייה בראשותי להקל על מעמד הביניים בעיר ולהיטיב את איכות החיים של כולנו. בזמן הקרוב נציג לציבור תכניות נוספות שיקלו על הכיס של כולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה