כסף וצרכנות

רמי לוי חושף את השיטה להוזלת יוקר המחייה: "הוא יוריד מחיר"

בעלי רשת שיווק השקמה מגלה בריאיון ל-103FM מתי הוא מוריד מחירים בסופרים שלו, ויש לו עצה חשובה מאוד לצרכנים
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני, shutterstock)
איש העסקים רמי לוי, בעלי רשת "שיווק השקמה", ידוע כמי שעשה מהפכת מחירים בסופרים בישראל והרשת שלו נחשבת לאחת הזולות בישראל בשנים האחרונות. היום (ראשון) התראיין לוי לתוכניתה של ענת דוידוב, "איפה הכסף", ברדיו 103FM, וחשף כמה מהשיקולים שלו בתמחור המוצרים.
לדברי רמי לוי, "יוקר המחייה לא מתחיל רק בסופר, שם יש מגוון רחב ואם יש מוצר יקר לא צריך לקנות אותו. אני אומר שהכוח בידיים של הלקוח. הספק יראה שהוא לא נמכר, אוטומטית הוא יעשה מבצע או יוריד את המחיר".
עוד ציין לוי בתשובה לשאלה, כי הוא מוריד מחירים: "אם אני מסתכל על מחיר פר יחידה, ברבעון הקודם המחיר ירד כמעט ב-5 אחוזים. מצד שני, מה שאני רואה זה שלקוחות עוברים למוצרים יותר זולים: אם זה מותג פרטי ודברים כאלו, צרכן יכול לחסוך עשרות אחוזים בקנייה חכמה. אנחנו מסתפקים ברווח יותר קטן כדי לבוא לקראת הצרכנים".
 
"לצרכן יש כוח עצום", הוסיף לוי, "תעשו את הקנייה בצורה חכמה, תקנו רק מה שאתם צריכים, וברגע שתקנו רק מה שאתם צריכים - תיצרו הרבה פחות ביקוש".
עוד גילה רמי לוי בריאיון, כי אם אצלו ברשת לא הולך עם מוצר מסויים, הוא מוריד את המחיר, לא מעלה. ויש לו עצה למדינה: "אם יש מחסור במאזנים של המדינה, חוסר של כסף - הם ישר מעלים את המסים. אם יורידו את המכסים ויסבסדו את מי שצריך לסבסד והמדינה תסבסד ולא האזרח - אפשר לפתור את יוקר המחייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה