כסף וצרכנות

רמי לוי עושה מהפכה בישראייר: זה השדרוג החדש לנוסעים

ישראייר במהלך לייעול ושדרוג חווית הלקוח: תטמיע פתרונות מתקדמים וסוכני AI של סיילספורס כחלק מתהליך טרנספורמציה דיגיטלית מורחב
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
ישראייר, אחת מחברות התעופה המובילות בישראל, בחרה בפתרון Marketing Cloud של סיילספורס, חברת ה-AI CRM המובילה בעולם, לצד Service Cloud אשר הוטמע בארגון, לייעול ושדרוג חווית הלקוח.
מדובר במהלך טרנספורמציה דיגיטלית רחב היקף אשר יתרום ליצירת חדשנות בכל נקודות המגע של ישראייר עם הלקוח בתחומי השיווק, השירות והמכירות. זאת על מנת לספק שירותים מותאמים אישית ויעילים יותר ללקוחותיהם, תוך אופטימיזציה של הפעילות הפנים ארגונית והגדלת נאמנות הלקוחות. הטמעת החלק הראשון הפרוייקט, אשר צפויה להתחיל בחודש במרץ ולהימשך כארבעה חודשים, תתבצע באמצעות צוותי Salesforce Professional Services יחד עם ישראייר, כשהתשתית הפרוייקטלית תהיה מוכנה לקראת חודשי הקיץ,  עונת השיא של התיירות.

פלטפורמת Marketing Cloud תאפשר לישראייר לייעל את תהליכי השיווק מול הלקוחות על ידי הכרת הלקוח בצורה מעמיקה יותר, הכנת מסעות לקוח מותאמים אישית, תסייע בהגדלת המכירות של מוצרים נלווים כמו גם בהגדלת נאמנות הלקוחות, שכן החברה מתכוננת להשקת מועדון לקוחות ייחודי בשיתוף עם רמי לוי בחודשים הקרובים.
בנוסף, כחלק מהפרויקט החברה תטמיע גם את Agentforce, מוצר סוכני ה-AI האוטונומיים החדש של סיילספורס, ובכך תהפוך לאחת מהחברות הראשונות בעולם התעופה בישראל ליישם Agentic AI. יישום סוכנים אוטונמיים יהווה קפיצת מדרגה משמעותית שתאפשר לישראייר להמשיך לצמוח ולהתייעל מבלי להגדיל את כוח האדם באופן משמעותי.
Agentforce הינה שכבה חדשה בפלטפורמת סיילספורס, המאפשרת לחברות לבנות ולפרוס בקלות סוכני AI שיכולים ליזום פעולות באופן אוטונומי בכל פונקציה עסקית, תסייע לישראייר להתייעל באמצעות אוטומציה של משימות שגרתיות בקנה מידה, לטפל במספר רב של אינטראקציות, ולשפר את שביעות רצון הלקוחות.
לדברי הילה הרמולין רונן, סמנכ״לית השיווק של ישראייר: “הטמעת המערכת תאפשר לנו ליצור תקשורת פרסונלית, רלוונטית ומדויקת יותר עם לקוחותינו ולשפר את חוויית הלקוח בכל נקודת מגע.” גבי שגיא, סמנכ״ל מערכות מידע בישראייר, הוסיף: “המהלך הוא חלק מהתהליך הדיגיטלי שמובילה ישראייר, במטרה לשפר את השירות והשירותים הדיגיטליים ולהציע ללקוחות חוויה מתקדמת, רציפה ומותאמת אישית''.
"סיילספורס הפכה לשותף אסטרטגי במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית של ישראייר, תוך טיפוח צמיחה, יעילות וחדשנות" אמר לירן שכטר, סמנכ"ל מכירות דיגיטל בסיילספורס ישראל, "על ידי אימוץ כלים טכנולוגיים מתקדמים בשיווק יחד עם סוכני AI, ישראייר ממשיכה להציב אמות מידה במצויינות תפעולית ושביעות רצון לקוחות וממצבת את עצמה כחברה פורצת דרך בתחום התעופה. מינוף הפתרונות החדשניים של סיילספורס ושילובם עם גישת קבלת החלטות מונעת נתונים יאפשרו לישראייר לשפר את המצוינות התפעולית שלה, להגדיל את הרווחיות ולספק שירות ברמה עולמית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה