כסף וצרכנות

בהשקעה של 3 מיליון שקל: אלו 3 החנויות שעברו מתיחת פנים באילת

 בהשקעה של 3 מיליון המותג האהוב עבר שיפוץ ומתיחת פנים בעיר הדרומית ופותח את שעריו מחדש
ענת סימן טוב | 
צילום מתוך סרט הקמפיין של טבע נאות (צילום טל גבעוני)
מותג נעלי האופנה והנוחות הישראלי, Naot (טבע נאות) מודיע על השקעה בסניפיו באילת ומשפץ 3 סניפים בעיר הדרומית.
החברה השלימה לאחרונה מתיחת פנים מקיפה לשלושה מסניפיה בעיר: בביג אילת, בקניון עופר מלכת שבא ובקניון עזריאלי מול הים, בהשקעה כוללת של כ-3 מיליון שקלים.

סניף נאות המחודש באילת. צילום: יח"צ
 החנויות באילת שופצו בהתאם לקונספט עיצוב עדכני  , על בסיס צבעים ניטרליים ובקווים נקיים הנעימים לעין ותואמים את אופי המותג שמשדר ניקיון, איכות וטבעיות.
 
כזכור, לפני כשנה הכריז המותג על מיתוג גלובלי חדש שכלל את השם הגלובלי Naot ואת שפת המותג החדש שהינה אחידה לכלל השווקים בהם פועלת החברה תוך שמירה על הקשר העמוק למורשת ולערכים של ולערכים של המותג המוכר והאהוב טבע נאות.
 
לדברי ירון בוגנים , מנכ"ל שוק ישראל "המהלך מחזק את נוכחות המותג בעיר התיירות הדרומית, בה פועלים שלושה סניפים ודוכן בקניון אייסמול. העיר אילת הינה מוקד מוביל לקניות, והביקוש למוצרינו בעיר הוא גבוה במיוחד. השקעה זו מאפשרת לנו להעניק חווית קנייה משופרת לתיירים ולתושבי העיר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה