כסף וצרכנות

סמנכ"לית לוקסוטיקה: "הישראלי הממוצע קונה 2.5 זוגות משקפיים בשנה"

ענף משקפי השמש והראייה בישראל נמצא בצמיחה ומגלגל כמעט מיליארד שקלים בשנה. לקראת עונת האביב והקיץ, אלינור בור בן צבי, סמנכ"לית השיווק של לוקסוטיקה, על הרגלי הצריכה של הישראלים 

ענת סימן טוב | 
לוקסטיקה אלינור בור בן צבי (צילום אור גפן)
ענף משקפי השמש והראייה בישראל נמצא בעלייה תמידית ומגלגל קרוב למיליארד שקלים בשנה בשלל חנויות האופטיקה והרשתות השונות, רגע לפני עונת האביב ולקראת הקיץ אלינור בור בן צבי סמנכ"לית השיווק של יצרנית משקפי הראייה והשמש, לוקסוטיקה (ריי – באן, פרסול, אוקלי,  שאנל, פראדה, ג'יורג'יו ארמני, ברברי, ורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה ועוד) מספקת הצצה מעניינת אל מאחורי הקלעים בראיון מיוחד.
איזה מותג הוא הכי פופולרי ולמה?
"בישראל, המותג הפופולרי ביותר בתחום המשקפיים הוא ריי-באן. הסיבה לפופולריות הגבוהה של המותג נובעת מהעיצובים האייקוניים והזמינות הרחבה של הדגמים המובילים כמו ה-Wayfarer וה-Aviator. ריי-באן מציעה גם את השילוב המושלם בין אופנה לפונקציונליות, עם עדשות איכותיות ומסגרות נוחות שמתאימות למגוון רחב של סגנונות ודרישות".
איזה סגנון משקפיים הישראלים הכי אוהבים?
"ישראלים בדרך כלל מעדיפים סגנונות שמציעים נוחות ואופנה בו זמנית. דגמים קלאסיים כמו ה-Wayfarer של ריי-באן פופולריים מאוד. יש גם ביקוש גבוה למשקפי ספורט שמשלבות לייף סטייל של אוקלי. בנוסף, משקפי ראייה עם מסגרות דקות ומעודנות זוכות להצלחה בקרב קהל צעיר".
מתי מתחיל השיא ברכישת משקפי השמש?
"הבוסט של קניית משקפי השמש מתחיל בעיקר בעונת הקיץ, כאשר החום עולה והצורך בהגנה מקרני השמש הופך לדחוף. תחילת האביב ועד תחילת הקיץ הוא הזמן שבו אנו רואים עלייה משמעותית במכירות משקפי השמש, כאשר לקוחות מחפשים להתחדש ולהשקיע במוצר אופנתי וגם פונקציונלי לעונה החמה".
איך המלחמה השפיעה על הענף אם בכלל?
"חנויות המשקפיים והאופטיקה ממשיכות לתפקד, ובחלק מהמקרים יש ביקוש למוצרים כמו משקפי ראייה או משקפי שמש כחלק מהצורך לשדר נראות וסטייל גם בתקופות מאתגרות. כמו כן, משקפיים פעמים רבים הם אביזר חובה הנחוץ לנו, ולכן לא הרגשנו השפעה אמיתית על הענף".
כמה זוגות משקפיים צורך הקהל הישראלי והאם בכל עונות השנה?
"ענף המשקפיים בישראל נמצא בעליה מתמדת כל הזמן. יש לנו שמש כמעט כל השנה, וגם בסתיו -חורף אנשים צורכים משקפיים וגם מותגי האופנה מוציאים כמה קולקציות בשנה. הממוצע לקנייה הוא 2.5 זוגות משקפיים, ראייה, שמש וקריאה. בשנים האחרונות אנחנו גם רואים טרנד של משקפיים עם עדשות שקופות בתוך החדר, משקפיים לגיימינג או משקפיים עם עדשת פילטר האור הכחול להגנה מול מסכים כל אלו מעלים עוד יותר את ממוצע הצריכה".
 
מה הקהל הישראלי אוהב?
"ישראלים אוהבים משקפיים, אוהבים להתחדש, לשנות סגנונות, לאמץ טרנדים חדשים. משקפיים הפכו להיות אקססורי לכל דבר ואביזר משלים ללוק. מדובר באביזר נגיש לא כמו תיק שעולה עשרות אלפים, אני אולי לא אוכל להרשות לעצמי לקנות תיק או נעליים של פראדה או שאנל לדוגמא, אך להתחדש במשקפיים דווקא כן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה