כסף וצרכנות
כרטיס IN פופקורן OUT: השפעת מחירי הקולנוע על הצרכנים
מה שפעם נחשב לבילוי נגיש ומשפחתי, הופך בהדרגה להוצאה כבדה — עם מחירי כרטיסים ומזנון שמטפסים, יותר ויותר ישראלים מחפשים דרכים לחסוך, ובעיקר: מביאים מהבית
עליית המחירים בקולנוע, ובפרט במזנון, הופכת את חוויית הצפייה בסרט להוצאה לא מבוטלת – במיוחד עבור משפחות. מה שבעבר נתפס כבילוי נגיש וכיפי הפך לאטרקציה יקרה: זוג הורים עם שני ילדים צפויים לשלם בממוצע כ-200 שקלים על כרטיסים, ועוד סכום דומה עבור פופקורן ושתייה. בסך הכול, יציאה משפחתית לקולנוע עשויה להגיע לעלות של כ-400 שקלים.
בתגובה לכך, יותר ויותר צרכנים עושים חישוב מסלול מחדש – ומחפשים דרכים להוזיל את החוויה. השלב הראשון: רכישת כרטיסים בהנחה דרך מועדוני צרכנות, כרטיסי אשראי והטבות של מועדוני צרכנות. השלב השני: הימנעות מרכישות במזנון והבאת חטיפים מהבית.
"כבר שנים אני לא קונה במזנון", מספרת ג', "וכרטיסים אני משיגה רק דרך מועדונים – לא זוכרת מתי שילמתי מחיר מלא." גם א' מוסיפה: "תמיד הבאנו מהבית – עוד לפני שהמחירים עלו. זה פשוט יקר מדי." ונ' מסכמת: "המחיר במזנון פשוט מופקע, אז ברור שאני מביאה הכול מהבית."
עוד ב-
המציאות המשתנה הופכת את הצופים לחכמים יותר צרכנית. ככל שהמחירים ממשיכים לעלות – גם האטרקציות המסורתיות כמו קולנוע מקבלות מקום חדש במאזן התקציב המשפחתי. נראה שבעידן של יוקר מחיה גובר, גם הבילוי הפשוט מול המסך הגדול כבר לא כל כך פשוט.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



