כסף וצרכנות

האח הגדול בהשקה צבעונית: הקולקציה החדשה נחשפת

העונה ה-15 ברציפות: חברת המזוודות והתיקים הבינלאומית סמסונייט ותכנית האח הגדול ממשיכות את שיתוף הפעולה ביניהן, במסגרתו כל דיירי הבית ייכנסו לתוכנית עם מזוודה מהקולקציה החדשה 
מערכת ice | 
האח הגדול 2025 (צילום מסך רשת 13)
מותג המזוודות והתיקים סמסונייט חושף את הקולקציה החדשה בבית האח הגדול, שיושביה נאלצו להיכנס לממ"ד, בהשקה צבעונית במיוחד. גם בעונה הקרובה, הצפויה לעלות לאוויר במהלך חודש מאי, ייכנסו הדיירים מצוידים במזוודה קשיחה מסדרת S’CURE, אחת מהסדרות המזוהות והאהובות ביותר של סמסונייט, אשר נחשבת לאייקון עיצובי למעלה מ-12 שנה.
לכבוד הקיץ, לצד חמישה צבעים קלאסיים (שחור, כחול כהה, טורקיז, אדום ואפור-כסף), יושקו שני צבעים חדשים במהדורה מוגבלת: כתום וירוק כהה. כל דייר יקבל את הדגם הגדול בסדרה, בנפח של 138 ליטר-נפח מרשים שמספיק לשמש כ”ארון בגדים” מלא לאורך כל השהות בבית.
שיתוף הפעולה רב-השנים בין סמסונייט ל”האח הגדול”, הנמשך כבר 15 עונות רצופות, יצר חשיפה רחבה למותג בקרב קהלים מגוונים, והוביל בעונות הקודמות לעלייה ניכרת בביקוש ובמכירות. המזוודות זכו לבאזז תקשורתי נרחב ונוכחות בולטת על המסך.

צילום: סמסונייט יח"צ
מנכ”לית סמסונייט ישראל. ירדן וקס, אמרה: “במהלך 15 עונות ברציפות שיתוף הפעולה עם ‘האח הגדול’ הפך למסורת שמחברת את סמסונייט עם קהלים רחבים. גם העונה הענקנו לכל מתמודד מזוודה מרווחת ונוחה במיוחד שתלווה אותו לאורך כל שהותו בבית ועד לגמר הגדול. מעבר לנראות המרשימה ולביקוש הגבוה שמייצרות המזוודות, החיבור הזה מאפשר לנו לחשוף את הקולקציות החדשות בצורה אותנטית, יומיומית ומשמעותית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה