כסף וצרכנות
ההוצאות החודשיות כבדות עליכם? כך תחסכו אלפי שקלים בשנה
בזמן יוקר המחייה משתולל, רבים מחפשים כיצד לחסוך בהוצאות החודשיות. זה המהלך שיחסוך לכם אלפי שקלים בחודש
יוקר המחייה משתולל ובימים שאפילו ביקור תמים בסופר מסתיים במאות שקלים (אם לא אלפי), הישראלים מחפשים דרכים לחסוך ובבצדק. מועדון הצרכנות הוט מציג קטגוריה חדשה של הטבות שמתגמלת ניהול צרכני חכם ויכולה לחסוך אלפי שקלים.
מועדון "הוט" מעניק לחברים שמרכזים את הוצאותיהם בכרטיס המועדון גישה להנחות מוגדלות והטבות משתלמות במותגים המובילים בישראל. בחודש מרץ השיק מועדון הצרכנות קטגוריה ייחודית שנועדה לתגמל את חברי המועדון שמרכזים את הרכישות השוטפות שלהם בכרטיס האשראי של המועדון.
בהתאם לגובה ההוצאות החודשיות, נפתחות בפני החברים הטבות משתלמות יותר והנחות עמוקות במיוחד במותגים ורשתות נבחרות. במסגרת ההטבות, חברים שמבצעים רכישות חודשיות בכרטיס המועדון בסכום של 5,000 שקל ומעלה נהנים מרף גבוה יותר של הטבות: הנחות משמעותיות ברשתות מזון מובילות, מזון מהיר, מסעדות, אופנה, פנאי ועוד – כל מה שנמצא בסל הצריכה המשפחתי לאורך השנה.
בשונה מהטבות כרטיסי ה-cashback המוצעים בשוק כיום, ההטבות כאן מגיעות בנוסף
להנחות בחיוב אותן כבר מציע המועדון בכ-14,000 בתי עסק, המאפשרות להגיע לחיסכון
כספי מצטבר של מעל 5,000 שקל בשנה וזאת ללא עלויות דמי כרטיס או דמי חבר.
להנחות בחיוב אותן כבר מציע המועדון בכ-14,000 בתי עסק, המאפשרות להגיע לחיסכון
כספי מצטבר של מעל 5,000 שקל בשנה וזאת ללא עלויות דמי כרטיס או דמי חבר.
עוד ב-
גנית הראל, מנכ"לית מועדון הצרכנות הוט: "יוקר המחיה מעיק על כולנו, ואנחנו כאן כדי
להזכיר שאפשר גם אחרת. צרכנות חכמה ונבונה יכולה להפוך לכלי של ממש בהתמודדות
עם ההוצאות. ההטבות של 'הוטיותר' מאפשרות לחברים ליהנות מהנחות עמוקות כתוצאה
מהתנהלות כלכלית נכונה – לא עוד שוברים חד-פעמיים או מבצעים סמליים, אלא חיסכון
מצטבר שמורגש בכיס לאורך זמן. החדש מבוסס על עיקרון פשוט: צרכנות מרוכזת יוצרת
כוח קנייה, וכוח קנייה מביא להנחות משמעותיות יותר. כך נוצרת אפשרות ממשית להתמודד.
להזכיר שאפשר גם אחרת. צרכנות חכמה ונבונה יכולה להפוך לכלי של ממש בהתמודדות
עם ההוצאות. ההטבות של 'הוטיותר' מאפשרות לחברים ליהנות מהנחות עמוקות כתוצאה
מהתנהלות כלכלית נכונה – לא עוד שוברים חד-פעמיים או מבצעים סמליים, אלא חיסכון
מצטבר שמורגש בכיס לאורך זמן. החדש מבוסס על עיקרון פשוט: צרכנות מרוכזת יוצרת
כוח קנייה, וכוח קנייה מביא להנחות משמעותיות יותר. כך נוצרת אפשרות ממשית להתמודד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



