כסף וצרכנות
רמי לוי ושופרסל בבעיה גדולה: כך המשלוחים הפכו לכאב ראש
בשל ציפיות שנוצרו על ידי חברות המשלוח המהיר כמו וולט ויאנגו, רשתות כמו שופרסל ורמי לוי, ששולטות אמנם בשוק, מוצאות את עצמן במירוץ הפסד כנגד הזמן והלקוח, כשהן רוצות בסתר לוותר על כל המיזם הדיגיטלי הזה אבל לכודות במציאות שבה הצרכן כבר לא מוכן לחזור לעידן הקנייה הפיזית
המהפכה הדיגיטלית שהבטיחה לשנות את פני הקנייה הביתית הפכה לבעיה מערכתית ברשתות המזון הישראליות. כשליש מהצרכנים המזמינים אונליין מכריזים על מלחמה פתוחה נגד השירות הרעוע. נכון, מדובר במשלוחים שמגיעים באיחור כרוני, סלי קניות חסרים ופגומים, ושירות לקוחות שמותיר את הלקוח תלוי באוויר.
על פי הפרסום במאקו, המטרד הופך לדרמה כלכלית כאשר כמעט מחצית מהמשתמשים הנותרים בורחים לרשתות מתחרות, מתלוננים על תמחור מנופח ושקיפות מפוקפקת שהופכת כל קנייה להימור כספי. התוצאה היא אבדן אמון מערכתי שמשאיר את הצרכן הישראלי עם תחושה של רמאות דיגיטלית.
בשל ציפיות שנוצרו על ידי חברות המשלוח המהיר כמו וולט ויאנגו, רשתות כמו שופרסל ורמי לוי, ששולטות אמנם בשוק, מוצאות את עצמן במירוץ הפסד כנגד הזמן והלקוח, כשהן רוצות בסתר לוותר על כל המיזם הדיגיטלי הזה אבל לכודות במציאות שבה הצרכן כבר לא מוכן לחזור לעידן הקנייה הפיזית. לקוח שדורש מהירות ואמינות מול חברות שמעדיפות לחזור לנוסחה הוותיקה והמוכחת של הסניף הפיזי.
אם כבר רמי לוי ושופרסל, בימים האחרונים נחשפה הצעת העבודה שלא ציפה רמי לוי, בעלי רשת "שיווק השקמה", כאשר החל לקבל שיחות טלפון ממנהלת משאבי האנוש של החברה המתחרה שופרסל, ולא הבין למה פונים אליו.
עוד ב-
את הסיפור ההזוי חשף אדם פרידלר, אחד ממייסדי "גוד פארם" שנכנס לשותפות עם רמי לוי. בסטורי שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו כתב פרידלר: "מי שלא יודע, ענף הקמעונאות סובל ממחסור כבד בכח אדם!! כמה כבד אתם שואלים?! לפני כמה ימים מתקשרת מנהלת משאבי אנוש של שופרסל לרמי לוי. היא מציעה לו להיות מנהל אזור. רמי אמר לה שיחשוב על זה ויחזיר לה תשובה"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



