כסף וצרכנות
דלתא בהודעה ללקוחות: "מדובר בתוכן מזוייף"
חברת אופנת הבית דלתא, מוציאה הודעה ברשתות החברתיות ללקוחותיה על ניסיון פישינג כוזב של מתחזים במטרה לדלות מידע. כל הפרטים
בשבוע האחרון התקבלו תלונות מצרכנים על הודעות הונאה (פישינג) שנשלחו כביכול בשם רשת האופנה "דלתא", במטרה לגנוב פרטים אישיים ומספרי כרטיסי אשראי. ההודעות הופצו באמצעות דוא"ל, הודעות טקסט וברשתות החברתיות, תוך שימוש בלוגו ובשפה שיווקית המזכירה את מותג דלתא, מה שהקשה על חלק מהלקוחות לזהות את התרמית.
לפי הדיווחים, ההודעות הפניות הפנו את המשתמשים לאתרים מזויפים שנראים כמעט זהים לאתר הרשמי של החברה, וביקשו להזין פרטים אישיים לצורך "קבלת הטבה", "אישור הזמנה" או "עדכון פרטי תשלום". מדובר, כמובן, בניסיון הונאה מתוחכם שנועד לדלות פרטי אשראי ולבצע בהם שימוש אסור.
בתגובה לפניות הציבור, פרסמה חברת דלתא הודעה רשמית והבהירה כי אין לה כל קשר למסרים שהופצו: "לקוחות יקרים, בשבוע האחרון התקבלו דיווחים על ניסיונות פישינג ופרסומים כוזבים ברשתות החברתיות הכוללים התחזות למותג דלתא. חשוב לנו להבהיר: מדובר בתוכן מזויף שאינו קשור אלינו בשום אופן. אנו מבקשים מכם שלא להזין פרטי אשראי באתרים שאינם מזוהים, ולוודא כי אתם רוכשים אך ורק מהאתר הרשמי שלנו. תודה, דלתא".
בחברה מדגישים כי האתר הרשמי של דלתא הוא .delta.co.il, וכי כל פעילות מסחרית או שיווקית אחרת שאינה נעשית דרכו, אינה מטעם החברה. בדלתא אף פועלים מול הרשויות והגורמים הרלוונטיים במטרה להסיר את האתרים המזויפים ולמנוע את המשך ההונאה.
עוד ב-
הצרכנים מתבקשים לגלות ערנות ולשים לב לכתובת האתר, לשגיאות כתיב או לניסוחים מחשידים סימנים אופייניים למתקפות פישינג. מומחי אבטחת מידע מזכירים כי גם הודעות שנראות אמינות לחלוטין עלולות להיות מזויפות, וכי הכלל הבטוח ביותר הוא לעולם לא להזין פרטי תשלום או סיסמאות דרך קישורים לא מזוהים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.פיג'מה ב 300 שקלאזרח 11/2025/03הגב לתגובה זו0 0איפה אתם חייםסגור



