כסף וצרכנות

קרפור העולמית בצעד דרמטי: כך תתערב במצב הרשת בישראל

הרשת הודיעה על העברת מנהלת יצוא הסחורות שלה, קלמנטין אדה סוברה, מפריז לישראל בשליחות מיוחדת. תתמקד בקטגוריית הגבינות המיוחדות, זירה שבה שולטות תנובה וגד, ושם מתכננת הרשת להשיק מוצרי "לא מרשה קרמרי" ללא אזכור קרפור פתרון יצירתי לעקוף משבר רגולטורי
דסק צרכנות | 
קרפור (צילום shutterstock)
קצב החדרה איטי מדי לשוק של המותג הפרטי של קרפור בישראל הוביל את ענקית הקמעונאות הצרפתית לצעד דרמטי: העברת מנהלת יצוא הסחורות שלה, קלמנטין אדה סוברה, מפריז לישראל בשליחות מיוחדת - להאיץ את הטמעת המוצרים המיובאים ולפרוץ את חומות הרגולציה המקומית.
על פי הפרסום בכלכליסט המהלך המרכזי שבתכנית מתמקד בקטגוריית הגבינות המיוחדות, זירה שבה שולטות תנובה וגד, ושם מתכננת הרשת להשיק מוצרי "לא מרשה קרמרי" ללא אזכור קרפור פתרון יצירתי לעקוף משבר רגולטורי מורכב. הבעיה המהותית על פי הפרסום היא שישראל דורשת היעדר מוחלט של חיידק הליסטריה במוצרי חלב, בניגוד לאירופה שמסתפקת בניטור וניהול סיכונים, ופער זה מסכן את קרפור בריקולים אירופיים אם תתגלה בעיה במוצר שמשווק גם בישראל.

למרות שחלפו שנתיים וחצי מאז הסבת 50 סניפי יינות ביתן ומגה למיתוג קרפור, רק 2,000 מוצרים מהמגוון העולמי של 30,000 פריטים הגיעו לישראל - נתון שמעיד על התסכול הצרפתי מהסרבול המקומי. האתגרים אינם מסתכמים רק ברגולציה: עלויות ההתאמה לכשרות, מע"מ גבוה על מזון ושינוע בינלאומי הופכים חלק ניכר מהמוצרים לבלתי תחרותיים מבחינת מחיר מול המותגים הישראליים
בינתיים, רשת קרפור ממשיכה להתרחב ולפצוח עוד סניפים ברחבי הארץ. כזכור, קרפור פתחה לפני כחודש 3 סניפים חדשים בחודש אחד, וכעת היא פותח עוד סניף. אבל מסתבר כי גם אתם יכולים להיות זכיינים בלי הרבה כסף או מאמץ.
בהודעה ברשתות החברתיות שלה בישרה קרפור: ''הזדמנות עסקית חד פעמית! לרשת הקמעונאות הבינלאומית קרפור דרוש זכיין. זו ההזדמנות שלך להצטרף למותג עולמי מצליח.הצטרף עכשיו להצלחה של קרפור בישראל!''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה