כסף וצרכנות
מה הקשר בין TOYS R US, הסטוק וישראל בידור? כל הפרטים
רשת הסטוק, TOYS R US, וישראל בידור חברו יחד לשיתוף פעולה מעניין שיוצא מן הרשתות החברתיות למציאות. כל הפרטים
אחרי הטירוף של משחק האליאס, הסטוק וטויס אר אס יוצאים בשיתוף פעולה עם טירוף של משחק חדש, עם ישראל בידור.
מותג התוכן הפופולרי "ישראל בידור", אחד מהעמודים המזוהים והמשפיעים ביותר בעולם הבידור והרשת בישראל, עושה צעד מפתיע ויוצא מהמסכים אל שולחן המשחקים.
האתר משיק מותג את משחק הקופסה הראשון שלו: "מי זה שם?" גרסה עדכנית וישראלית למשחק הקלאסי "נחש מי?", עם טוויסט עכשווי שמציב במרכז את כוכבי הרשת, הטיקטוקרים והסלבס המקומיים.
במסגרת שיתוף פעולה ייחודי, המשחק ישווק בבלעדיות בסניפי רשת הסטוק ו־טויס אר אס ברחבי הארץ, שמביאים את הלהיט מהרשתות החברתיות ישירות למדפים. הרעיון מאחורי המהלך פשוט אך חכם: לקחת את עולם הרשתות שבו הילדים ובני הנוער מבלים שעות מדי יום ולהפוך אותו לחוויה משפחתית משותפת שמתרחשת מחוץ למסך.
במשחק, כל משתתף בוחר דמות סודית מתוך גלריה צבעונית של דמויות מוכרות מעולם הבידור והטיקטוק, שואל שאלות "כן" או "לא", ומנסה לגלות את הבחירה של היריב לפני שיחשף סופית. ב"ישראל בידור" מספרים כי הרעיון נולד מתוך גל ויראלי עולמי, שבו משתמשים יצרו גרסאות רשת משלהם למשחק "נחש מי?" עם סלבס מקומיים. הטרנד, שכבש את טיקטוק ואינסטגרם, הפך למוצר אמיתי עם עיצוב מושקע, גרפיקה עדכנית ודמויות שמדברות את השפה של הדור הצעיר.
“רצינו לגשר בין המסכים לשולחן המשחקים,” מסבירים במותג. “היה לנו חשוב ליצור חוויה שמחברת בין עולמות בין כוכבי הרשת שהילדים רואים כל יום, לבין אינטראקציה אמיתית פנים אל פנים. כשילד פוגש את הכוכב האהוב עליו במשחק קופסה, זה לא רק משחק זו חוויה תרבותית.”
המהלך משתלב באסטרטגיית ההתחדשות של קבוצת רשת הסטוק, שמתרחבת אל תחומי הפנאי והתוכן לאחר שרכשה לאחרונה 13% ממניות רשת הום סנטר. כעת, בשיתוף עם "ישראל בידור", היא מציגה גישה חדשה שמשלבת בין קמעונאות לעולם הבידור.
לדברי עופר ברק, מנכ"ל ובעלי קבוצת רשת הסטוק: “החיבור הזה מייצר ערך אמיתי לצרכן שילוב בין העולם הדיגיטלי שבו חי הדור הצעיר לבין חוויית קנייה ומשחק מוחשית. אנחנו רואים בזה המשך טבעי למהלך ההתחדשות שלנו ולרצון להביא מוצרים ייחודיים ורלוונטיים לתרבות של היום".

הלהיט הבא בישראל. קרדיט: אדיר סגרון
עוד ב-
המשחק "מי זה שם?" מיועד לגילאי 6 ומעלה, מחירו לצרכן 120 שקלים (או 99.90 שקלים במסגרת מבצעי נובמבר, בין ה־13 ל־25 בחודש), והוא כבר מעורר עניין רב ברשתות. מעבר להיותו מוצר נוסטלגי עם ניחוח של ילדות, הוא מייצג שינוי תרבותי מעניין שבו עולמות התוכן הדיגיטלי חוזרים הביתה, אל שולחן המשפחה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



