כסף וצרכנות
דיסקונט מחזירה כסף ללקוחות: כך תקבלו עד 5,000 שקל מהבנק
דיסקונט משיק את "הארנק הירוק": שירות חדש באפליקציית דיסקונט המאפשר ללקוחות לבצע רכישות גדולות וליהנות מהשתתפות הבנק ב- 10% מסכום הרכישה
דיסקונט משיק את "הארנק הירוק". מדובר בשירות חדש באפליקציית דיסקונט, ללקוחות הבנק ולמצטרפים חדשים, המאפשר לבצע רכישות גדולות, במגוון בתי עסק וליהנות מהשתתפות ב-10% מסכום הרכישה, בכל עסקה, כולל כפל מבצעים.
מדובר במהלך ייחודי של הבנק, המביא עימו בשורה אמיתית לצרכנים. הארנק הירוק של דיסקונט יסייע ללקוחות לממן את ההוצאות הגדולות ויהפוך את הרכישות המשמעותיות של משקי הבית למשתלמות יותר. התשלום באמצעות הארנק הירוק מיועד לעסקאות החל מסכום של 3,000 שקל ועד 50,000 שקל במצטבר, לתקופה של חצי שנה, כך שכל חצי שנה, יוכל הלקוח ליהנות מהשתתפות בהיקף של בין 300 שקל ועד 5,000 שקל.
השימוש בארנק כולל תהליך הצטרפות דיגיטלי פשוט באפליקציית דיסקונט במסגרתו יקבל כל לקוח קוד מימוש קבוע (בדומה לאמצעי תשלום אחרים), אותו יוכל להציג בחנויות או באתרים, אצל הספקים השונים, כדי לבצע את הרכישות.
לצורך ביצוע עסקה ספציפית, הלקוח יטען את הארנק הירוק, בתשלום אחד מחשבון העו"ש או בפריסה נוחה לתשלומים, באמצעות הלוואה, יקבל אישור מיידי להיקף ההשתתפות של דיסקונט ואת סכום העלות הסופי להשלמת הרכישה. ההשתתפות של הבנק מוצגת בזמן אמת במעמד הטעינה, כחלק מהשירות, וללא צורך בהחזר או זיכוי נפרד.
לדוגמה: לקוח שיבקש לרכוש מוצרי חשמל בעלות של 30,000 שקל, ישלם 27,000 שקל והבנק ישתתף בתשלום ההפרש בסך 3,000 שקל. השירות זמין בבתי עסקים וברשתות גדולות בתחומי תיירות, נופש, ריהוט, חשמל, מטבחים, מוצרי תינוקות, קורסים מקצועיים, טיפוח ואסתטיקה ועוד.
בדיסקונט רואים בהשקת הארנק הירוק שדרוג של תפיסת מועדון לקוחות צרכני. הארנק הירוק יאפשר ללקוחות לבצע רכישות גדולות במגוון רשתות ובכל תחומי החיים, לאורך זמן. זהו ביטוי נוסף לאסטרטגיית הבנק ששמה דגש על פיתוח שירותים דיגיטליים שמעניקים ערך ממשי, פשוט ומדויק ללקוחות הפרטיים, תוך שילוב בין חדשנות לתפיסה צרכנית חברתית.
אסף אלדר, סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית: "הארנק הירוק הוא יוזמה צרכנית פורצת דרך, שממחישה את המחויבות שלנו לחדשנות רלוונטית ומשמעותית. אנו נותנים מענה לצורך ממשי של הלקוחות - בין אם הם מתכננים לבצע רכישה באמצעות יתרה קיימת בחשבון ובין אם באמצעות הלוואה - בשני המקרים הלקוחות ייהנו מהטבה אמיתית, ברכישות גדולות שיבצעו. מדובר במהלך שיוצר ערך צרכני ללקוחותינו, מציב אותנו בחזית הזירה המשתנה של אמצעי התשלום הדיגיטליים בישראל וילווה את הבנק ולקוחותיו, שנים קדימה".
עוד ב-
הארנק הוא פרי של שותפות בין קבוצת דיסקונט לבין קבוצת דולצ'ה ויטה וחברת ד.פ.ס והספקים שחברו אליהן. השותפות הזו היא שמאפשרת ללקוחות ליהנות מהוזלה משמעותית, אמיתית וקבועה של 10% בכל רכישה גדולה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



