כסף וצרכנות

רמי לוי שובר את שוק המזגנים? "מי שמוכר ב-750 שקל הוא חסר אחריות"

מנכ"ל תדיראן משה ממרוד התייחס בשיחה עם משקיעים למחיר המזגנים ברשתות הדיסקאונט, וכשהוזכר שמו של רמי לוי על ידי המשתתפים הגיב: "מי שמוכר ב-750 שקל הוא פשוט חסר אחריות. הוא יצטרך לספק שירות אם יש תקלה"
דסק צרכנות | 
רמי לוי (צילום באדיבות רמי לוי, shutterstock)
חברת תדיראן דיווחה הבוקר (חמישי) על הכנסותיה ברבעון השלישי של 2025, אשר הסתכמו לכ-523.4 מיליון שקל, קיטון בשיעור של כ-12.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הירידה נבעה, בעיקר מקיטון בהכנסות מגזר מוצרי הצריכה, בין היתר, כתוצאה מירידה כמותית במכירות המזגנים ושינוי תמהיל המוצרים. 
על רקע פרסום הדוחות, המנכ"ל ובעל השליטה משה ממרוד נשאל בשיחה עם משקיעים כיצד הוא מתמודד עם התחרות מצד רשתות דיסקאונט שמוכרות מזגנים במחירים מוזלים, והשיב: "מי שמוכר ב-750 שקל הוא פשוט חסר אחריות".
כאשר אחד המשתתפים הזכיר את שמו של רמי לוי, השיב ממרוד: "זה רמי לוי, או לא יודע מי, אני לא רוצה לומר שמות. אלה רשתות קמעונאיות שלא רוצות להוריד מחירים, אז לוקחות מוצר או שניים ועושות 'דאמפינג' מאד זול. אני לא מאמין בזה. מי שמוכר ב-750 שקל צריך לספק שירות אם יש תקלה. אף אחד לא יכול לעמוד בזה. זה גימיק. זה כמו התרנגולת בשקל שהייתה. אנשים מחפשים כל מיני גימיקים".
בנושא אחר אמר היום ממרוד: "בתחום מוצרי הצריכה אנחנו ממשיכים לגוון את סל המוצרים שלנו לרבות באמצעות כניסה לתחום פתרונות מיזוג האוויר לחוות שרתים במסגרת שיתוף הפעולה עם 'שניידר אלקטריק' ישראל. בתחום מוצרי הצריכה שמרנו על שיעור הרווח הגולמי למרות ירידה במכירות אשר נבעה בעיקר כתוצאה מירידה כמותית במכירות המזגנים ושינוי בתמהיל המוצרים. הפעילות באיטליה בתחום האנרגיה ממשיכה להראות מגמת שיפור. תחום האנרגיה הוא דינאמי, מושפע רבות מגורמים חיצוניים, אבל אנו רואים את הפוטנציאל הרב הגלום בו וצברנו את הניסיון, המקצועיות והמוניטין כדי להמשיך לצמוח בו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה