כסף וצרכנות

רשת החשמל הישראלית משנה את חוקי המשחק: סוכן מבינה מלאכותית?

קמעונאית החשמל מהגדולות בישראל, א.ל.מ, תהפוך להיות החברה ראשונה בישראל שמשתמשת בבינה מלאכותית מתקדמת לשיפור חווית הקניה בתחום שלה | כל הפרטים
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
רשת א.ל.מ, קמעונאית החשמל והדיגיטל הראשונה בישראל, שמציגה סוכן AI מתקדם שמטרתו לשדרג את חווית הקנייה הדיגיטלית ללקוח.
הסוכן החכם, מבוסס על טכנולוגיית אינטיליגנציה מלאכותית, לומד את העדפות הלקוחות, מנתח את צרכיהם, עונה על שאלות, מכוון בין אלפי מוצרים, משווה דגמים ומספק המלצות מותאמות אישית ברמה של מומחה אנושי.

קרדיט צילום: מזרחי טפחות
בזכות הסוכן החדש, לקוחות א.ל.מ אינם צריכים יותר לכתת רגליים או לבלות שעות בחיפושים והשוואות. בתוך שניות הם מקבלים הכוונה מקצועית ואינטואיטיבית, בשילוב חווית קנייה דיגיטלית המחקה ייעוץ אנושי במיטבו. הפלטפורמה החדשה הופכת את תהליך בחירת מוצרי החשמל לפשוט, יעיל ואפקטיבי יותר, ומציבה רף חדש בתחום הקמעונאות.

מנכ"ל א.ל.מ אורי להב | צילום: פרטי
אורי להב, מנכ"ל א.ל.מ, ציין כי ההשקה אינה רק השקת מוצר טכנולוגי, אלא חלק מחזון לעצב מחדש את חווית הקנייה: "המטרה שלנו היא לגשר על הפער בין המהירות והיעילות של העולם הדיגיטלי לבין הצורך הבסיסי של הלקוח בייעוץ אמפתי ומבין".
עוד הוסיף להב: "הסוכן שלנו מביא את ה'אקסטרה מייל' האישי של א.ל.מ לפלטפורמה המקוונת ומבטיח שלקוחות יקבלו תמיד את השירות הטוב ביותר, לקבל החלטות רכישה מושכלות, בקלות ובביטחון. זוהי דרכנו להעצים כל לקוח ולהציב את א.ל.מ בחזית חווית הלקוח הדיגיטלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה