כסף וצרכנות

יצרנית מרלבורו הודיעה: נפסיק למכור סיגריות במדינות רבות בעולם

פיליפ מוריס האמריקאית הודיעה כי בכוונתה להפסיק את שיווק הסיגריות ומוצרי טבק תוך 10-15 שנה לטובת מעבר למוצרי טבק ללא עישון. מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל: "בכוונת החברה לאפשר למעשנים בגירים חלופות פחות מזיקות"

שרון טל |  3
רועי עמית מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל (צילום יחצ/flickr)
דרמה בתעשיית שיווק הסיגריות העולמית: ענקית הסיגריות האמריקנית פיליפ מוריס  המייצרת את סיגריות מרלבורו, הודיעה כי בכוונתה להפסיק לשווק סיגריות ומוצרי טבק לעישון במדינות רבות בעולם תוך 10-15 שנה. זאת כחלק מהכרזת החברה הגלובלית על טרנספורמציה ל"עתיד ללא עשן". 
ב- 2016 צנח נפח הצריכה השנתי של סיגריות המבוססות בעירה בכ- 114 מיליארד יחידות. בחברה שואפים כי עד שנת 2025, למעלה מ- 40 מיליון מעשנים בגירים יפסיקו לעשן סיגריות ויעברו למוצרים מבוססי טבק בחימום ללא עשן שאושרו לשיווק על ידי ה-FDA. מחצית ממדינות היעד אינן חברות ב-OECD. 
הודעת פיליפ מוריס באה על רקע פרסום דו"ח הקיימות והאחריות התאגידית המשולב הראשון שלה, ובו סקירה כוללת של ביצועי החברה בפן הסביבתי, החברתי והממשלתי. כביטוי לנכונות, בשנת 2019 המשיכה פיליפ מוריס אינטרנשיונל להקצות משאבים משמעותיים לעבר אספקת עתיד ללא עשן, כאשר 98% מסך הוצאות הפיתוח ו - 71% מסך ההוצאות המסחריות הופנו למוצרים ללא עשן. בסוף שנת 2019 כ- 9.7 מיליון משתמשים ברחבי העולם הפסיקו לעשן ועברו לאייקוס - מוצר ללא עשן המבוסס על טבק בחימום, בהשוואה ל -6.6 מיליון בשנת 2018. 
מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל, רועי עמית התייחס לדו"ח ואמר: "דו"ח זה מעיד על כוונותיה הכנות של החברה לעשות שינוי אמיתי ולהציע למעשנים בגירים, שאחרת לא היו מפסיקים לעשן, לקבל גישה ומידע לחלופות המזיקות להם פחות. מדינות רבות בעולם הכירו בכך שאי אפשר לגמול את כולם, והן נוקטות בגישות המקנות לציבור את הזכות לדעת כי קיימות אלטרנטיבות אשר להן פוטנציאל להפחית את סיכוני התחלואה והנזקים הסביבתיים. מסגרת רגולטורית נאותה ואחראית לאלטרנטיבות מופחתות סיכון יכולה לסייע בהאצת המעבר ולעזור למיליוני אנשים להפחית את נזקי העישון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדובר בסך הכל על כוונה למעבר למוצרים לא פחות מזיקים :
    מתן 07/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוצרי אידוי . אותה גברת בשינוי אדרת .
    סגור
  • 1.
    לא מאמין להם. תמיד שיקרו לציבור ותמיד ישקרו.
    אביעד 07/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברות האלה הן השטן ותמיד מניפולטיביות
    סגור
  • צודק
    אביאל 07/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאסרו דלק מזהם לאסור עישון מסריח ומרעיל
    סגור