כסף וצרכנות
סקר שביעות רצון בתחום הבריאות חושף: מנורה מבטחים היא המצטיינת
מנורה גברה על הראל, כלל ואיילון בסקר שביעות הרצון של סוכני הביטוח מהחברות. בביטוח נסיעות לחו"ל, פספורטכארד היא החברה המצטיינת שנה שנייה ברציפות, זאת על אף שנה מורכבת של חילוצי נוסעים מחו"ל וביטולי טיסות
לשכת סוכני הביטוח פרסמה במסגרת כנס הבריאות השנתי של הלשכה, את סקר שביעות רצון מחברות הביטוח בתחום הבריאות. הסקר דירג את רמת השירות של החברות על פי שביעות רצון הסוכנים העובדים עמם, וכלל 612 הסוכנים. מטרת הסקר הייתה לבחון את רמת שביעות רצון סוכני הביטוח מהחברות עמן הם עובדים לאורך זמן.
ניתוח התוצאות מגלה כי הדבר שחשוב לסוכן מן השורה הינו רווחת הלקוח (מדדי תביעות) ושירות איכותי. וכאן נבחרה לחברה המצטיינת: מנורה מבטחים שדורגה במקום הראשון בתוצאות הסקר עם הציון המשוקלל 3.3 (מתוך 5). אחריה דורגו: הראל (3.28), כלל (3.21), איילון (3.18) ובמקום האחרון הפניקס (3.02). מגדל אגב, לא הצטיינה באף מדד והגיע למקום הלפני אחרון בדירוג הכולל. הפניקס שדורגה אחרונה בשיקלול הסופי, דורגה במקום האחרון בארבעה מדדים: הוגנות סילוק תביעות, היקף רשימת רופאי ההסדר, הוגנות בעמלות והימנעות החברה מתחרות.

בביטוח הנסיעות לחו"ל, מהסקר עלה כי 88% מהסוכנים משווקים ביטוח נסיעות לחו"ל, כאשר החברות העיקריות הן פספורטכארד (86%) והראל (66%). פספורטכארד הצטיינה זו שנה שנייה ברציפות בשביעות הרצון בתחום (4.4) ובמקום האחרון כלל (3.8). השנה לראשונה נמדדו גם חברות השירות ולמקום הראשון במדד שביעות הרצון הגיעה חברת מדיקר (3.5) ובמקום האחרון נטלי (2.9).
בביטוח הנסיעות לחו"ל, מהסקר עלה כי 88% מהסוכנים משווקים ביטוח נסיעות לחו"ל, כאשר החברות העיקריות הן פספורטכארד (86%) והראל (66%). פספורטכארד הצטיינה זו שנה שנייה ברציפות בשביעות הרצון בתחום (4.4) ובמקום האחרון כלל (3.8). השנה לראשונה נמדדו גם חברות השירות ולמקום הראשון במדד שביעות הרצון הגיעה חברת מדיקר (3.5) ובמקום האחרון נטלי (2.9).
ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח, אמר בהמשך לפרסום הסקר: "ביטוחי הבריאות הינם בעלי משמעויות קריטיות במיוחד בתקופה זו של מגיפה עולמית המתפתחת ממשבר רפואי למשבר כלכלי ותיירותי. תקופה זו מציבה לנו אתגר עצום שבו אנו נדרשים להפגין גמישות, יצירתיות ויכולת הסתגלות מהירה. חשיבותו של הסוכן שיכול לכוון, לסייע להתאים ביטוחים ולצמצם עלויות חשובה יותר מתמיד".
איגור מורי, יו"ר ועדת הבריאות והסיעוד בלשכה אמר: "בניגוד לטענה הרווחת שרב סוכני הביטוח עובדים עם חברה אחת וזה אינו משרת את טובת הציבור, הרי שהסקר מוכיח בדיוק את ההיפך, הרוב המכריח של סוכני הביטוח עובדים עם מגוון חברות בהתאם לתחומים והמוצרים של כל חברה וצורכי הלקוח. במיוחד בשנה מאתגרת כזו, הגיוון הוא קריטי על מנת לעשות התאמה אישית לצורכי הלקוחות ולשינויים המהירים בעולם הביטוח".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


