כסף וצרכנות

שריפות, רעידות אדמה והוריקנים: ארה"ב ספגה מכה חסרת תקדים מאסונות טבע ב-2020

דו"ח חדש של מינהל האוקיאנוסים והאטמוספירה הלאומי, חשף כי המדינה הפסידה 95 מיליארד דולר בשל מפגעי טבע ב-22 אירועים שהנזק בהם עלה על מיליארד דולר. השיא הקודם - רק 16 אירועים בשווי של מיליאר דולר ב-2011 ו-2017
כפיר אדר | 
כבאי בארצות הברית (צילום PIXABAY)
שנת 2020 תיכנס לספרי ההיסטוריה ולרעה במיוחד לפחות מבחינת ארצות הברית. לא רק השסע הנוראי בחברה, הבחירות והמהומות שהן גררו, מגפת הקורונה והמשבר הכלכלי אליו המדינה נכנסה, אלא גם ככזו שבה נשבר מספר שיא של אסונות שנאמדים בעשרות מיליארדי דולרים.
על פי דו"ח חדש שפרסם מינהל האוקיאנוסים והאטמוספירה הלאומי (NOAA) ביום שישי, ההפסדים בארצות הברית בלבד הסתכמו בסכום מדהים של 95 מיליארד דולר מ-22 אירועים נפרדים שנאמדו במיליארד דולר לפחות ברחבי המדינה. השיא הקודם לאסונות של מיליארד דולר לפחות היה 16 בשנת 2011 ובשנת 2017.
השנה הציגה את עונת השריפות הקשה ביותר ברחבי המערב עד כה, כשקליפורניה רשמה חמש משש השריפות הגדולות ביותר שלה בתולדות המדינה. זו הייתה גם עונת ההוריקנים העמוסה ביותר באוקיינוס ​​האטלנטי שנרשמה או תועדה מאז ומעולם, עם 12 סופות ברחבי ארצות הברית, בעוד נחילי סופות טורנדו הרסו את הדרום.
משריפות אכזריות לעונת הוריקנים היסטורית, שנת 2020 לקחה מזג אוויר לקיצוניות חדשה האסונות היקרים ביותר נבעו מסופות רעמים קשות וסופות טורנדו. הוריקנים וסופות טרופיות התרחשו לעיתים קרובות למדי, ופגעו בחוף המפרץ גב אל גב באופן בלתי פוסק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה