כסף וצרכנות

איפה אתם ברשימה? דירוג השי לפסח בחברות המובילות בישראל

ועדי עובדים והנהלות רוכשים לעובדים שי לחג פסח ביותר מ- 4 מיליארד שקלים. המקום הראשון בפער של 800 שקל מהשני, בחברת החשמל שוב נהנים ממתנה נאה. הממוצע: 650-800 שקל. הפרטים בפנים
כפיר אדר |  1
שי לפסח (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/קניוני עופר)
על אף שפסח עדיין רחוק ולמרות שהמגזר העסקי עדיין מושבת בשל מגפת הקורונה בישראל, וועדי עובדים ומעסיקים רבים לא ממתינים לחזרה לשגרה, והחלו ברכישות ענק של השי המסורתי שיוענק לעובדים בישראל לקראת חג הפסח.
סקר שפרסמה חברת "ועדים" המרכזת את המידע על הפעילות הכלכלית/חברתית של וועדי העובדים בישראל, מראה כי שוק השי לחג לא נפגע מהקורונה וכי וועדי העובדים יוציאו ביחד עם ההנהלות יותר מ- 4 מיליארד שקלים על רכישת שי לחג. היקף הרכישות דומה לרכישות השי לחג שנעשו בשנה הקודמת, רגע לפני פרוץ המגפה.
עפ"י הסקר נמצא כי גם עובדים שיצאו לחל"ת יקבלו בפסח ממקום העבודה שי לחג. השי הממוצע יעמוד השנה על 650-900 שקלים לעובד. יעקב אלוש, מנכ"ל חברת ועדים, מציין כי הסקר מדרג מחדש את מקומות העבודה הנדיבים לעובדיהם גם בימי משבר וקורונה. בראש טבלת הדירוג, עומדים השנה עובדי נמל חיפה שיקבלו לחג שי בשווי 2,300 שקלים.
בנוסף לכך, עובדי רותם אמפרט נגב, טבע וחברת  חשמל יקבלו שי בשווי של 1400-1500 שקל לעובד. את השי הנמוך בסך 250 שקלים יקבלו עובדי זארה ישראל. השנה חברות ההיטק לא נשארות מאחור ויעניקו שי בשווי ממוצע של  500-700 שקלים.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכבי שירותי בריאות 680 (ל"ת)
    לימור 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור