כסף וצרכנות

קבוצת BBB תחל בהפרדת פסולת, לראשונה בעולם המסעדנות בישראל

במסגרת השת"פ, יחלו מסעדות הקבוצה להפריד פסולת ולשלוח את כל אריזות הפלסטיק, מתכת וקרטוני המשקה בהם עושה שימוש המסעדה והלקוחות למחזור. הפיילוט לפעילות יתבצע במסעדת BBB אם הדרך, הממוקמת בבית חרות בעמק חפר
מערכת ice | 
שיתוף פעולה BBB עם תמיר (צילום איתמר משולם)
קבוצת BBB, הכוללת את רשתות BBB, Moses, Burgerim, Moses Shop ו- Meat Deli, הודיעה היום (ראשון) על שיתוף פעולה, לראשונה בעולם המסעדנות בישראל, עם תמיר- תאגיד מחזור האריזות. השת"פ נחתם בין רני איידלר - מנכ"ל תאגיד המחזור תמיר, ד"ר גלית שאול - ראשת מועצת עמק חפר ואהובה תורג'מן - מנכ"לית קבוצת BBB.
במסגרת השת"פ, יחלו מסעדות הקבוצה להפריד פסולת ולשלוח את כל אריזות הפלסטיק, מתכת וקרטוני המשקה בהם עושה שימוש המסעדה והלקוחות למחזור. הפיילוט לפעילות יתבצע במסעדת BBB אם הדרך, הממוקמת בבית חרות בעמק חפר. לצורך כך, הציב תאגיד תמיר פחים כתומים ייעודיים במקום וביחד עם מועצה אזורית עמק חפר, שנרתמה לשיתוף הפעולה, נקבעו מועדי פינוי קבועים לפחים.
על פי ההודעה: זהו צעד נוסף בפעילות האחריות החברתית והתאגידית אותה מטמיעה קבוצת BBB בשנים האחרונות. מהלך זה מצטרף לצעדים אקולוגיים נוספים שמקיימת הקבוצה, דוגמת הפסקת שימוש בפלייסמטים המונחים על שולחנות המסעדות, מעבר לתפריטים דיגיטליים, צימצום שימוש בקשיות שתייה מפלסטיק ובסכו"ם חד פעמי בשירות המשלוחים, ועוד.

אהובה תורג'מן מנכ"לית קבוצת BBB: "קבוצת BBB הינה הגדולה והמובילה בישראל בתחומה, וככזו, מודעת לאחריות החברתית והתאגידית המונחת על כתפיה. אימוץ נושא  הקיימות כגישה ניהולית, המשתלבת באסטרטגיה העסקית וההשפעות החברתיות, הסביבתיות והכלכליות של פעילות למען איכות הסביבה, הינה אך טבעית, ואנו שמחים להוביל מהלך זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה