כסף וצרכנות

ליברמן: שנת 2021 תהיה מרוסנת ותמזער נזקים; חזרה לשגרה ב-2023

שר האוצר כינס הבוקר את בכירי אגף תקציבים לדיון ראשון על התקציב הדו שנתי; ליברמן: "בניית התקציב והעברתו בכנסת היא משימה לאומית
ניצן כהן |  2
אביגדור ליברמן ובכירי אגף תקציבים (צילום דוברות משרד האוצר)
שר האוצר, אביגדור ליברמן, לא מבזבז זמן והבוקר כינס את מנכ"ל משרד האוצר, רם בלניקוב, וראשי אגף התקציבים לפגישה ראשונה הנוגעת לתקציב הדו שנתי. ליברמן סימן מספר מטרות משמעותיות והן התמודדות עם גל עליות המחירים בישראל ומחירי הנדל"ן שממשיכים לעלות.
בפתח הפגישה ציין שר האוצר, אביגדור ליברמן, כי "השלמת בניית התקציב והעברתו בכנסת היא בגדר משימה לאומית הטומנת בחובה אתגרים רבים והחלטות קשות. שנת 2021 תתאפיין בריסון ומזעור נזקים שנגרמו עקב הקורונה, היעדר תקציב ואי יציבות פוליטית".
ליברמן הוסיף כי "מה שצפוי להעסיק אותנו במיוחד זו עליית המחירים החדה במחירי הפירות והירקות, העלייה המדאיגה במחירי הדיור והתייקרות המוצרים שנמצאים תחת פיקוח. שנת 2022 תוקדש לייצוב המשק, לוודאות פיסקלית ולהשקעות מסיביות בתחום התשתיות והחדשנות שיניבו את הפירות בטווח בינוני ומעלה. רק בשנת 2023 נוכל לחזור לשגרה מלאה, לשיפור הנתונים המאקרו כלכליים ולצמיחה אמיתית ויציבה של המשק".
עוד אמר ליברמן כי: "אני ער לדרישות מכל עבר שחלקן דרישות מוצדקות מאוד, אבל אני לא סנטה קלאוס שבא לחלק מתנות. אם לא ננהל מדיניות אחראית, נאבד שליטה על כלכלת ישראל, מה שיוביל את המשק לאנדרלמוסיה מטלטלת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נותנים לחתול לשמור על השמנת
    מוטי.י 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר חלק משרי ישראל ביתנו הורשעו בקבלת שוחד ומירמה יושב הראש שלה לא נחקר באותו עניין ומעבר לכל זה הוא הפך להיות שר האוצר וחבר כנסת ממשרו מחזיק את תיק הכספים , חברים ! תראו מה עושה השמאל בכדי להקים ממשלה, מקריבים את עצמם על מזבח שרק לא ביבי .
    סגור
  • 1.
    זאת ממשלת שנאת העם הדת והלאום וזה מפחיד עד לכדי פאניקה
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה האם ללא שיתוף הפעולה בין שנאת הרל"ב לתאוות השוחד של ימינה ועבאס, הייתה כמה ממשלת בנט לפיד מתוך דאגה לעם ומדינה? האם מתוך דאגה לעם שמו את נקי הכפיים ואוהב הבריות לשר האוצר מבלי לבדוק לו בכיסים?
    סגור