כסף וצרכנות

רוברט רדפורד מוכר את חוות "הלוחש לסוסים", זה המחיר שהוא רוצה עליה

החווה נרכשה על ידי השחקן לפני כ-15 שנה בשביל הסוסים שלו. המיקום של החווה הוא בקצה שמורת דיר קריר במדינת יוטה וכעת הוא מציע אותה למכירה אחרי שבשנה שעברה מכר את אתר הנופש שלו
מערכת ice |  2
רוברט רדפורד (צילום פייסבוק)
חוות "הלוחש לסוסים" שברשותו של הבמאי והשחקן רוברט רדפורד מוצעת למכירה. הבמאי ההוליוודי מתכונן לקבל עליה 4.9 מיליון דולר, כך על פי הוול סטריט ג'ורנל. רדפורד ששיחק בסרט "הלוחש לסוסים" לצד השחקנית סקרלט ג'והנסון קרא לחווה שממוקמת בצפון מדינת יוטה על שם הסרט. הנכס המדובר מתפרס על פני 120 דונמים והוא נמצא בקרבה יחסית לאתר הסקי שהקים דרפורד כ-25 ק"מ משם ובו הוא מקיים את פסטיבל הסרטים שלו.
החווה נרכשה על ידי השחקן לפני כ-15 שנה בשביל הסוסים שלו. המיקום של החווה הוא בקצה שמורת דיר קריר וסמוך לנהר פרובו והיא צופה על הר טימפנגוס. בתוך השטח עומדים שבעה מבנים וביניהם בית ששטחו 130 מ"ר וכולל שני חדרי שינה. לצד זה נכללים בחווה מבני תפעול ותעשייה של החווה ובהם חממה, נגרייה אורוות ומוסך לסירות. כמו כן בתוך החווה נכלל שטח מרעה.
רדפורד אמר על המכירה, "במשך 25 שנה אני ומשפחתי אהבנו ואימצנו ללבנו את החווה הזו כבית לסוסים האהובים שלנו ולניהול מרפאה עבורם. במבט לעתיד, אנחנו רוצים להתמקד בהרחבת המתקנים בחווה הנוספת שלנו בסאנדנס הסמוכה". לרדפורד בתים גם בקליפורניה ובסנטה פה בניו מקסיקו.
השחקן מחזיק גם בנכסי נדל"ן בניו מקסיקו ובקליפורניה. את רכישת הנכסים שלו החל לפני כמעט 70 שנה עם שמונה דונם שרכש בפורבו קניון למגורים. הנכס הבא שרכש היה הקרקעות שבהמשך הפכו לאתר הנופש סאנדרס שנמכר בשנה שעברה בסכום לא ידוע בשנות ה-60 החל השחקן לרכוש נכסים, כשקנה 8 דונם בפרובו קניון ובנה שם בית. בהמשך רכש את חלקות הקרקע הראשונות, שיהפכו בהמשך לאתר הנופש סאנדנס. הוא מכר את האתר בשנה שעברה בסכום לא ידוע. על אף מכירת הנכסים שבשרשותו הוא עדיין מחזיק בכשבעת אלפים דונם קרקעות ביוטה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבנאדם כבר נושק לאדמה והבנאדם עוד חושב על כסף
    המבקר 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ייאמן עצבי הגויים האלה כסף וזהב הוא נראה כולו מתפורר עם העצמות והרקמות אבל לא יוותר על כסף כאילו נשאר לו עוד מיליון שנה לחיות .... לא ייאמן
    סגור
  • 1.
    הרוויח ביושר
    ע.ד 06/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנץ'
    סגור