כסף וצרכנות

חוסנתם? קטאר תיתן לכם עדיפות ברכישת כרטיסים למונדיאל 2022

על פי ההודעה הרשמית של קטאר מארחת גביע העולם בשנה הבאה, רק אנשים שחוסנו פעמיים יוכלו להכנס לאצטדיונים בהם ישוחקו המפגשים במסגרת הטורניר החשוב ביותר בכדורגל הבינלאומי. בכל מקרה, הנסיכות תרכוש מיליון חיסונים נוספים למקרה הצורך
כפיר אדר | 
הגביע העולמי בקטאר (צילום FIFA.COM)
קטאר תאפשר רק לאנשים שחוסנו במלואם נגד קורונה להשתתף במונדיאל בשנה הבאה והיא נמצאת במגעים להבטחת מיליון מנות במקרה של מאמצי החיסון העולמיים פיגור, אמר ראש הממשלה. מדינת המפרץ מארחת את הטורניר שיימשך ארבעה שבועות בנובמבר 2022 ונשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו אמר כי המשחקים יתקיימו באצטדיונים מלאים.
השייח חאליד בן ח'ליפה בן עבדולאזיז אל ת'אני, אמר לעיתונים במדינה כי בעוד שרוב המדינות צפויות לחסן את אזרחיהן עד אז, קטאר עדיין נוקטת בצעדים כדי להבטיח אירוע מוצלח. "אנו מנהלים כעת משא ומתן עם חברה לספק מיליון מנות של חיסונים לקורונה על מנת לחסן ולחסן חלק מאלה המגיעים לקטאר", אמר בדברים שנשאו גם על ידי סוכנות הידיעות הממלכתית QNA בתחילת השבוע.
לא היה ברור מיד כיצד יוצעו אותם חיסונים. מרבית החיסונים נגד הנגיף דורשים שתי מנות בהפרש של שבועיים זה מזה. גורמים רשמיים בקטאר אמרו מוקדם יותר כי הם מקווים לערוך טורניר נטול נגיף קורונה ומתכננים להעמיד חיסונים בפני משתתפים שטרם מחוסנים. קטאר מחסנת את אזרחיה ותושביה בחיסונים של פייזר-ביו-טק ומודרנה. היא רכשה לפחות 2.8 מיליון מנות, מספיק כדי לחסן כ- 50.8% מאוכלוסייתה, על פי מעקב אחר רויטרס.
השייח חאליד אמר כי הגביע הערבי בשנת 2021, שדוחא תארח בדצמבר, ישקף את מוכנותה של קטאר לארח טורנירים גדולים. לדבריו, מספר גדול של אצטדיונים הושלמו והעבודה נמשכה בשלושה אצטדיונים כולל אצטדיון לוסייל, אשר יארח את המשחק האחרון של גביע העולם 2022 וכעת הושלם ב-90%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה