כסף וצרכנות

הטיסות הישירות למרוקו יוצאות לדרך: "אירוע היסטורי"

הקברניט של הטיסה הראשונה למרוקו שתצא לראשונה היום התראיין הבוקר אצל אפי טריגר בגל"צ: "מתחילים להכיר את היעד, בעתיד הכוונה להוסיף יעדים נוספים במרוקו"
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום Magma Images)
היום (ראשון) יושק קו הטיסות המסחריות הישירות מישראל למרוקו לאחר החתימה עם מרוקו על הסכם נירמול היחסים בדצמבר 2020 בתיווכה של ארצות הברית. הבוקר, קברניט הטיסה הראשונה, ישי זקס התראיין הבוקר לאפי טריגר בתכנית הבוקר ברדיו גלי צה"ל. 
כזכור, לאחר הסכמי אברהם ובעזרת תיווך של ארצות הברית והנשיא דונאלד טראמפ, ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו חתם על הסכם נרמול היחסים עם מרוקו, עד אז הרבה תושבי ישראל ביקרו במרוקו אך נאלצו לעשות את המעבר בטיסות קונקשן דרך פורטוגל וספרד. 
הקברניט, ישי זקס שכאמור יהיה הטייס הראשון שיעשה את הטיסה הישירה סיפר על האירוע ההיסטורי ועל ההכנות של חברת התעופה ליעד החדש בצפון אפריקה: "יש התרגשות גדולה של כל מי שמתעסק באירוע ההיסטורי הזה. אנחנו עסוקים בלימוד היעד, תיאום מנהלתי, הכנת המטוס".
לאחר מכן, זקס סיפר על העתיד ומסתבר כי תחילה יהיו שתי טיסות שבועיות לעיר מרקש, המזוהה כעיר היהודים של מרוקו ולאחר מכן באל על ינסו להגיע ליעדים חדשים במרוקו. כמו כן, זקס סיפר שזו לא הפעם הראשונה שהוא עושה טיסה ישירה למרוקו כשאמר: "כרגע מתכננים שתי טיסות שבועיות למרקש, בעתיד הכוונה להוסיף יעדים נוספים במרוקו. לפני 27 שנה, בחיל האוויר, יצא לי לעשות טיסה עם רה"מ דאז יצחק רבין לקזבלנקה - עכשיו חוזרים לשם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה