כסף וצרכנות

ניצחון ראשון לאופוזיציה: הסעיף התקציבי על החינוך נפל

ח"כ אמילי מואטי הצביעה בטעות נגד סעיף 60 הנוגע לתקציב החינוך הנוגע לבניית כיתות, הסעיף נפל במליאה. מואטי: "טעות שלי, ישנתי שעתיים, סליחה" 
מערכת ice |  3
אמילי מואטי (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
ניצחון ראשון לאופוזיציה בהצבעה על אישור תקציב המדינה היום (חמישי). באופוזיציה הצליחו להפיל סעיף תקציב בחלק של החינוך לאחר שח"כ אמילי מואטי מממפלגת העבודה הצביעה בטעות נגד הסעיף בתחום החינוך והסעיף נפל לאחר שיוויון של 59 קולות לצד בהצבעה. 
בקואליציה החליטו להחזיר את הסעיף שנפל לתיקון בוועדת הכספים ולאשר אותו מחדש במליאה. מואטי שהיתה אחראית על אותה טעות דאגה להגיב במהרה וכתבה: "טעות שלי, ישנתי שעתיים. סליחה, ממשיכים". אותה הטעות תעלה לקואליציה בעיכוב של כמה שעות.
הסעיף המדובר הוא סעיף 60 המבטיח תוספות של תכנית פיתוח חינוך, בניית כיתות לימוד, תשתיות היקפיות למבני חינוך וציוד מבני חינוך, מענקים להצטיידות, חידוש מבנים, חידוש מבנים במערכת ורזרבות.
באופוזיציה מיהרו לחגוג. שמחה רוטמן עקץ: "בנט הבטיח ריסטארט לחינוך. הבטחה ראשונה שהוא קיים". מיקי זוהר עקץ: "בנט ממשיך לפספס פעם אחר פעם, ההשארה שלו שהם ינצחו 780-0 לא התממשה. הם הפסידו עכשיו בהצבעה". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אופוזיציה עלובה וסכסכנית
    אלכס 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה לחשוב לה זה הפלת הממשלה גם אם במחיר פגיעה בעתיד ילדינו ובאוכלוסיות חלשות, אחרי הזנחה של שנים בבנית בתי ספר למשל בתוספת מורים , העלאת שכרם ועוד הזנחות אין סופיות כמו המגזר הערבי למשל
    סגור
  • 2.
    אופוזיציה נגד העם
    נוסטראדאמוס 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מוכנים להרוס את המדינה ולפגוע באזרחים כדי לחזור לשלטון
    סגור
  • 1.
    "ניצחת" ביבי. היפלת הוספת כיתות בפריפריה.
    יוסי 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כפיים. דפקת את המצביעים שלך.
    סגור