כסף וצרכנות

אייל גולן חוטף ממשרד הבריאות: זה המוצר הבעייתי שפרסם

אייל גולן משיק מוצר מפתיע, אך מסתבך עם משרד הבריאות. זה הפוסט של הזמר שעורר סערה. האם הוא עומד להסתבך בעקבות המהלך שלפי משרד הבריאות עובר על החוק?
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יעקב לדרמן)
אייל גולן מעורר סערה במשרד הבריאות אחרי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו מעין פרומו לקראת השקה של מוצר חדש תחת המיתוג שלו. עסקים ואמנות זה כבר שני דברים שהולכים ביחד בשנים האחרונות, כשהזמרים הגדולים משקיעים בפרויקטים עסקיים וממנפים את הפרסום שלהם לטובת רווחים מהתחום.
גולן פרסם מוצר חדש בעמוד האינסטגרם שלו וחשף כי הוא עומד לשווק סיגריה אלקטרונית תחת המיתוג שלו "EYAL GOLAN", את הבשורה העסקית החדשה חשף בפוסט שכולל סרטון המראה את המוצר המעוצב שעומד לצאת לשיווק, ולא הוסיף פרטים מעבר לחשיפה הויזואלית.
 

בעקבות כך, משרד הבריאות יצא נגד הצעד, שכן מדובר בפרסומת למוצר עישון ללא התוספות המוגדרות בחוק, שמזהירות את הצרכן מפני צריכת המוצר, בדיוק כמו במופיע על גבי מוצרי טבק ועישון כמו סיגריות למשל.
 
גולן עלול לקבל מכתב אזהרה ממשרד הבריאות בעניין בדרישה להסרת הפרסומים מכל הרשתות החברתיות בהיעדר תוספות הזהרה המתבקשות, שכן, כאמור מדובר בצעד לא חוקי.
ממשרדו של אייל גולן נמסר ל-N12 בעניין: "קאריבו סיגריה אלקטרונית לא נמצאת עדיין בשוק ולא ניתן להשיגה, ולמרות זאת אייל הוריד באופן מיידי את כל השיתופים באינסטגרם. אנו שומרים על החוק והחוק נר לרגלינו!"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני הבאתי את ההורים שלהם
    חודיו ממובסה קלראק 11/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אילו אצבעות מגעילות איכסססססס. אצבע ציפורן ואז המשך של האצבע, לא מובן מה שהולך בכפות ידיים של התמני הזה...
    סגור
  • 1.
    מוצר שקשור להנאה אוראלית? למה זה לא מפתיע אותי?
    יורי 11/2021/10
    הגב לתגובה זו
    9 3
    פחחחחח.
    סגור